post O initiativa interesanta in marketingul Selgros

July 27th, 2006

Insemnare despre: comunicare,marketing — clickio @ 11:35 pm

Saptamana asta am primit, impreuna cu brosura Selgros, si graficul de lucrari pe strazile din Capitala.

Initiativa e laudabila, probabil pentru unii daca nu pentru majoritatea soferilor care fac des drumuri spre Selgros e foarte util acest ghid, realizat sub forma de tabel, pe sectoare, si apoi, in ordine alfabetica.

Din pacate, mie mi-ar fi fost mai utila o harta, pentru ca fara reprezentare grafica nu ma descurc. A, marturisesc ceva: eu nu am de gand sa invat strazile din Bucuresti, atata timp cat exista harta pe PMB, harti-online.ro, acces internet, si cat timp am cateva numere de telefon in agenda(la care apelez insa foarte rar pentru detalii de orientare urbana).

Ideea marketingului de la Selgros (o minunata aplicare a ideii de “free prize inside”) m-a dus cu gandul la alte idei:

1. Puteau face si o versiune online, insa am impresia ca Selgros ignora aproape complet internetul. Versiunea online putea fi completata cu parerile soferilor despre cum pot fi ocolite zonele cu lucrari si experienta lor cu ele (cand e mai liber, mai aglomerat)
2. Puteau face o harta tiparita care sa contina si alte elemente utile (benzinarii, bancomate), alaturi de marcaje pentru zonele in lucru si data la care trebuie “taiate” – in felul asta harta respectiva branduita selgros ar fi fost utilizata intens pana la terminarea sezonului de reparatii

3. In situatia in care au fost limitati de mediu si de spatiu, puteau face desenul strazilor si lucrarilor doar pentru zonele cu multe lucrari si/sau mult trafic.

Insa chiar si-asa, e un pas mic pentru Selgros, un pas mare pentru marketing in Romania :) Asa cum am mai zis, o parte soferii cu activitate zilnica probabil vor gasi utilitate in aceasta idee.

1 Comment »

  1. De asta trebuie consultanti de marketing pentru campanii, orice fel de campanii, sa ii zica la X sa ofere +valoare potentialilor clienti. Oferta +inca ceva. O harta inclusa, un bazz ceva. Dai un euro, da cresti rata cu 20%.Si 20% din tirajul necesar sa acoperi Bucurestiul e ceva. Appo cat a dat selgrosu pt sfatul asta cu harta ?

    Comment by alexnicolae — April 4, 2008 @ 9:32 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu