post Magazinele alimentare – o foarte trista mostenire…

July 25th, 2006

Insemnare despre: amuzante,romania perfectibila — clickio @ 9:38 am

Azi am dat peste cea mai putin customer-friendly alimentara.

In primul rand,avea casa separata pentru anumite produse, pe cand altele puteau fi cumparate direct din raioanele respective(cata discriminare pe baza obiceiurilor de consum!). Asta mi s-a parut tot timpul un chin pentru ca mergi intai sa stai la coada sa afli ce si cum vrei, eventual sa iti si alegi produsele, dupa care sa mergi sa stai la alta coada, pentru a plati, si, daca e aglomerat, sa stai din nou la coada sa dai bonul ca sa iti poti ridica, in final, produsele cumparate. Toata asta pentru o paine, o cola, sau, in cazul meu, pentru o sticla de Lipton Ice Tea Green, pe care am cautat-o toata dimineata.

In plus, spre deosebire de celelalte magazine alimentare pe care le-am vizitat in cautarea ceaiului, care erau inchise pentru curatenie, aceasta era deschisa pentru a primi clienti si …marfa(ordinea e aleatorie, cred ca marfa era prioritara, o sa vedeti). Primisera chiar cateva baxuri de LITG, si m-am holbat la ele insetat cat am stat la fiecare din cozi. Din cand in cand, planul vizual mi se clatina pentru ca angajatii care descarcau marfa isi faceau vrednici drum printre clienti fara vreun avertisment.

Dupa ce am finalizat procedura, si i-am zis pe nerasuflate vanzatoarei pentru ce erau cei 46.000 din bon, m-a pus sa repet de 3 ori numele produsului (pe care promit ca nu-l mai repet pana la sfarsitul articolului) pentru ca o data trebuia, a doua oara pentru ca nu m-a auzit, iar a treia oara pentru ca mi-a amintit ca “au si Nestea”, ignorand total tot ce spusesem eu (verde, la 1.5, da?)

Poate nu ar trebui sa-i judec atat de tare, avand in vedere ca restul magazinelor alimentare erau inchise, adica erau deschise de fapt, insa aveau intrarea blocata fie de o doamna cu matura, fie de o lada de plastic.

Oare cand vom avea marketing pentru magazinele alimentare? Ma declar dispus sa ma supun celor mai agresive tactici si strategii de marketing, doar ca acesta sa existe, si in felul asta sa avem “alimentare” customer friendly. Pana atunci, acest new customer, si probabil si altii ca mine, vom dezerta din primul pas al ciclului nostru de viata.

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu