post Cum (sa) afli valoarea unui business online?

August 24th, 2006

Insemnare despre: amuzante,blogging,comunicare,internet — clickio @ 12:37 pm

Foaaarte simplu. Inventezi un zvon, ca l-ar cumpara un mare trust, pui o suma guesstimate, vorbesti cu un blogger si-i spui asta ca un mare secret, si e de-ajuns ca zvonul sa fie preluat si comentat in blogosfera, apoi ii lasi sa iti faca ei calculele, sa aduca si alte voci si pareri in conversatie, si, dupa cateva zile, tragi linie. Nu iti mai trebuie consultanta strategica, negocieri inutile, specialisti care sa cerceteze, si sa iti faca toate calculele, planurile si estimarile. O fac bloggerii pe gratis :)

Aceeasi formula poate functiona cand vrei sa afli valoarea propriului business, sau daca ar trebui sa-ti maresti salariul. Aviz tuturor :)

Orlando desfiinteaza oficial zvonul privind achizitionarea IQads de catre MediaPro.

6 Comments »

  1. ai concluzionat ff bine.

    Comment by radu ionescu — August 24, 2006 @ 12:47 pm

  2. question all authority!

    Comment by zoso — August 24, 2006 @ 1:20 pm

  3. Sunt curios daca postul tau va declansa o miscare unanima de aflare a valorii siturilor din .ro. Bloggeri au inceput deja sa iti vanda pretioasele bjurnale.

    Comment by Ionut Popa — August 24, 2006 @ 10:29 pm

  4. Nu cred. Inca nu a inceput nebunia achizitiilor. Va mai dura ceva timp pana atunci, si in valtoarea achizitiilor reale, vor fi si unele menite sa arate valoarea unui business, sau, poate chiar, sa o salte putin :)

    Comment by clickio — August 25, 2006 @ 8:46 am

  5. cine isi vinde jurnalele?

    Comment by zoso — August 25, 2006 @ 9:19 am

  6. [...] Sa facem impreuna un experiment. Daca zvonul cu falsa preluare a IQads de catre MediaPro a generat atatea discutii si pareri despre valoarea business-urilor online, despre care unii zic ca sunt supraevaluate, altii considera ca o cifra de 400k ar fi OK pentru un site ca IQads, oare care este valoarea celor mai mari site-uri existente la noi in piata? Oare cine ar fi dispus sa vanda si pentru cat? [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Experiment: Care este valoarea business-urilor online din Romania? — August 25, 2006 @ 9:52 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu