post Reclama Jacobs pe Yahoo Messenger!

August 24th, 2006

Insemnare despre: advertising,comunicare,internet,marketing — clickio @ 9:16 am

OMG! Azi cand am Alt-TAB pe Y!M era o reclama la Jacooooobs !!!. I-AUZI!Frateeee! BUZZ! OMG! E 9,e tare. Printscrin, blur, OMG, tre sa srciu p blog. Si nu, am trntit okiu bine de TFT, nu era Jacobs in plneza ca pe Carton Ntw, si nici una globala, era Jacobs Ice Caffe, “Gustul care te prinde intre doua :) “, adica “gustul care te prinde intre doua smiley-uri” probabil nu “gustul care te prinde intre doua ha-haaaaaaaaaaaaaaa” :) ).

18:08 EDIT: Adu imi arata, tot pe Yahoo Messenger, ca o varianta a bannerului Jacobs e si pe www.acasa.ro, in partea dreapta.

Din pacate, n-am reusit sa prind si cadrul cu copy-ul in romana, insa astept oameni de media/marketing sa confirme ca e o campanie veritabila, si nu mi-a hackerit vreun maniac jacobs contul de messenger:) , si sa imi explice si mie d c cand am dat click io pe bannerul yacobs de pe yahoo messenger nu mi s-a deschis un browser si a aparut un fel de logo Kraft in acelasi spatiu?:)
Nota: Aceasta insemnare s-a vrut a fi un micro-pamflet, scris pe o limba de yahoomessengerist, cel putin in prima parte. Daca am exagerat, imi cer scuze celor pe care i-am supus la decodari prea complicate pt o dim. de Joi :)

5 Comments »

  1. Au mai vazut-o si altii, insa pe mine cred ca nu ma place, sau stie ca nu beau cafea deloc :)

    Comment by Simple — August 24, 2006 @ 9:43 am

  2. Pai de ce sa deschida o pagina? Sa te duca unde?
    Isi promoveaza marca.. ca si panourile outdoor.. nu da nimeni click pe ele :)

    Comment by Marius — August 24, 2006 @ 5:43 pm

  3. Marius, cred ca e mai degraba o eroare. Problema nu e ca ar fi un banner fara link, ci aceea ca link-ul, adica pagina Kraft, se deschide in spatiul bannerului din fereastra de messenger, SI NU INTR-O FEREASTRA DE BROWSER.

    Pe acasa.ro, intr-adevar, nu are link, insa acolo e clar ca e o campanie de sponsorship, nu un banner standard.

    Comment by clickio — August 24, 2006 @ 6:17 pm

  4. aha! nu ma asteptam la asta… :) credeam ca la click apare logo-ul kraft si atat.. :)

    well, daca stai sa te gandesti ca toate bannerele de la yahoo games se deschid in fereastra in care te joci si sa dai click pe un banner inseamna sa pierzi jocul.. poti spune ca urmeaza un plan bine stabilit, stiut numai de ei :) )

    Comment by marius — August 25, 2006 @ 12:01 am

  5. [...] Dupa cum va spuneam aici, am vazut o reclama la Ice Coffee pe Y!M. Joia trecuta, Starcom, agentia de media de la blog Leo Burnett,  a dezvaluit revistei Media& Advertising ca ea a care a derulat campania pe tv, outdoor, presa si online, si a anuntat, in premiera, si o cifra interesanta legata de utilizarea tehnologiei de mesagerie instantanee in Romania: [...]

    Pingback by Ionut Oprea » 2,5 milioane de romani utilizeaza Messenger! — September 11, 2006 @ 9:08 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu