post Internetics

October 19th, 2006

Insemnare despre: internet,romania perfectibila — clickio @ 12:41 pm

Nona Serbanescu are un comentariu foarte punctual privind seminariile Internetics. Raman la ideea pe care am formulat-o in comentariul meu la comentariul ei :) si am sa o dezvolt putin mai incolo: Romania nu e interactiva.

Pana atunci va las sa va delectati cu cele doua comentarii:
Nona dixit: “Desi in adancul sufletului meu sunt un mic fan Mr.O am ramas putin dezamagita de discursul sau public: vorbea foarte lent si pierdea sala. Stiu insa ca nu calitatile oratorice l-au adus pe Orlando acolo unde este, asa ca… nu am sa fiu carcotasa. De asemenea, m-as fi asteptat la ceva mai multe informatii concrete, informatii noi, cifre etc. De abia in ultima parte a prezentarii, atunci cand i s-au pus intrebari, Orlando a dat niste raspunsuri care incepeau sa semene cu ceea ce ar dori un tanar internetist sa auda de la unul dintre cei mai tari grei ai industriei. Din seminarul sustinut de Orlando am retinut cateva idei cum ar fi: industria romaneasca de internet sufera la capitolul creativitate, la capitolul standarde ale respectarii utilizatorului, Orlando a folosit termenul “crazytivity” pentru a desemna acele executii care se fac remarcate exclusiv prin stresarea utilizatorului. Un aspect interesant a fost felul in care a impartit Orlando tipurile demersurilor publicitare in internetul romanesc, plecand de la intentii legate de rezultate, intentii strict delimitate de buget, de obiective de vanzari, de obiective de awerness, etc. Un alt punct de interes cred ca a fost reprezentat si de previziunile pentru 2007.”

parerea mea, inca nemoderata, la momentul inchiderii editiei:

“Daca majoritatea participantilor au inteles si retinut macar jumatate din ceea ce ti-a ramas tie in minte de la prezentarea lui Orlando, cred ca e un mare castig pentru industrie.Iar calitatea unei sesiuni de intrebari si raspunsuri e data de intrebari, in primul rand. Daca intrebarile ar fi fost mai consistente, raspunsurile ar fi completat si mai bine prezentarea sustinuta de Orlando.

Daca vroiai “ceva mai multe informatii concrete, informatii noi, cifre”, de ce nu te-ai sesizat pe loc, si nu ai pus intrebari, concret, la fiecare slide in parte? Nimeni nu a pus intrebari punctuale, referitoare la prezentarea de la care toti au vrut mai mult, dupa conferinta.

Mi se pare o pierdere sa participi la o conferinta la care vin oameni importanti si sa nu intrebi, pe loc, ceea ce te intereseaza vizavi de ce a povestit vorbitorul. In particular, daca ai ocazia, il poti intreba si lucruri care nu sunt neaparat legate de prezentare, si asta e o alta oportunitate pe care ti-o ofera un astfel de eveniment.

Hai sa facem un exercitiu si sa intrebam ce ne intereseaza la Zilele Biz!:) ”

4 Comments »

  1. Hai sa fim seriosi Ionut.
    Nu am fost acolo dar cu toata lumea cu care am vorbit (100%) au spus ca a fost una dintre cele mai plicticoase prezentari ever. Si nu stiu de ce … dar am impresia ca postul asta e doar ca sa iti aperi seful. Deci poate ca si tipul cu pricina a fost neinspirat ca nu a intrebat ce vroia sa afle dar nici Orlando nu cred ca a facut prea bine …

    Comment by Vladimir — October 19, 2006 @ 9:56 pm

  2. Nu, nu am scris asta pentru a-l apara pe Orlando. Nici eu nu stiu de ce crezi asta. L-am scris pentru ca e ceea ce cred. Sincer. Noi, romanii, nu suntem interactivi, si, la fel de sincer, am sa fac tot posibilul sa rezolv problema asta, cel putin in ceea ce priveste evenimentele la care voi fi implicat de acum inainte. Foarte serios.

    Comment by clickio — October 25, 2006 @ 10:21 am

  3. Vladimir:
    - pe internet si in afara biroului Ionut si cu mine suntem colegi, nu exista relatie de subordonare iar ceea ce scrie el pe blog sunt parerile lui persoanale
    - eu mi-a cerut scuze pe blogul personal pt ca prezentarea de la internetics nu s-a ridicat la inaltimea asteptarile deci Ionut chiar nu avea de ce sa ma apere

    Comment by orlando — October 27, 2006 @ 11:43 am

  4. [...] Va recomand cu incredere ecranele interactive de la brief-ad, sunt cele pe care le-am folosit pentru MediaPro Interactiv la Internetics, Marketing Innovation Forum, si alte evenimente la care am mai participat. Atentie, insa, desi ele te lasa sa faci aproape tot ce facea Tom Cruise in Minority Report, Romania nu este suficient de interactiva pentru a le folosi la maxim. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Sa discutam despre outdoorul neconventional, pe 19 aprilie — March 30, 2007 @ 1:41 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu