post Segmentul auto apasa pedala in publicitatea online

December 5th, 2006

Insemnare despre: advertising,internet — clickio @ 12:55 pm

Mediaweek povesteste ca in SUA, aglomeratia in trafic se va reflecta si in publicitatea online, unde producatorii si distribuitorii auto au comandat deja aproape tot spatiul disponibil pentru 2007 si deja se discuta despre spatiul disponibil in 2008.

Asta dupa ce, ani la rand, site-urile din segmentul auto s-au dovedit neincapatoare pentru bugetele de publcitate online din aceasta industrie, bugete in crestere de doua cifre de la an la an, estimate de eMarketer pentru 2007 la 2.7 miliarde USD, adica 15% din totalul bugetelor de publicitate online prevazute pentru anul viitor.

Si in Romania, segmentul auto este unul din cei mai mari investitori in online, motiv pentru care a crescut in 2006, si interesul fata de site-urile de profil.

Mirosind tendinta asta, mai multe companii de internet si-au incercat puterile si au lansat in 2006 site-uri auto: netBridge (auto.ro, deocamdata suspendat), vodanet (nextcar.ro, care a fost integrat ulterior portalului Acasa in masini.acasa.ro), imedia (automarket.ro – 31.000 vizitatori pe saptamana conform Trafic.ro, insa doar 36,47% vizitatori directi, locul 6 in categoria Auto/Moto conform aceluiasi serviciu). Mi-a scapat vreunul?

Oare cum sta, de exemplu, masini.ro fata de cars.com, care pretinde ca a vandut deja 88% din inventarul pe 2007? Dragos?

Stirea in detaliu: Automakers Find Gridlock Online

1 Comment »

  1. Scuze pentru intarzierea raspunsului, dar am rarit un pic procesul de citire/raspuns la bloguri.

    So, ce as putea sa spun despre masini.ro? Avand in vedere ca nu vindem direct e greu de spus cat am arvunit deja, mai bine ar putea sa-ti raspunda Doru Panaitescu. In ceea priveste clientii directi, ne-am resemnat practic toate contractele, plus o crestere de 20% fata de anul trecut (e vorba de servicii, nu de publicitate).

    Probabil va exista o crestere destul de mare in advertising incepind din februarie. In ceea ce priveste concurenta, aici chiar ca nu am ce comenta, in acest moment ne focusam mai mult pe clienti si mai putin pe concurenta…

    Comment by Dragos Roua — December 10, 2006 @ 5:46 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu