post Saptamanacanceruluidecoluterin.ro by 2activePR

January 23rd, 2007

Insemnare despre: comunicare,internet — clickio @ 11:27 am

Azi e o zi proasta pentru site-urile nou-lansate. Nici site-ul din titlu, adica www.Saptamanacanceruluidecoluterin.ro, realizat de GlaxoSmithKline, de care am aflat tot din newsletterul Media & Advertising de la Mediafax, nu functioneaza.

De data asta, daca site-ul ileo doar isi depasise banda alocata, site-ul acesta cu nume lung nu e deloc de gasit. Da, www.Saptamanacanceruluidecoluterin.ronu e site-ul real al evenimentului, e doar versiunea sa .ro, asa cum cred ca majoritatea utilizatorilor de internet inteleg ca se termina majoritatea site-urilor in limba romana. Si cum, probabil, la fel ca mine, unii vor scrie adresa cu .ro in coada, si vor trage concluzia ca site-ul respectiv nu exista. Si nu cred ca se vor mai razgandi.
iar domeniul .ro aferent site-ului.com pe care il anunta 2activePR cu surlele si trambitele unui PR foarte entuziast, nu e inca achizitionat.
Stimati colegi, iata 3 pasi pentru a lansa un site aferent unei campanii:

1. Alegeti un nume bun: concis, scurt, care exprima nu doar domeniul, ci si concretul, nu doar problema, ci si solutia. Eventual, with a twist. Un nume lung precum Saptamanacanceruluidecoluterin.com nu are nici o sansa sa fie memorabil, si cu cat e mai lung, cu atat poti gresi vreuna din litere cand il tastezi. Numele nu trebuie sa exprime tot, e imposibil, e ca si cum Youtube s-ar numi Celmaimaresitedevideosharingdinlume.com.

2. Si, daca e site in limba romana, pentru romani, folositi extensia .ro, pentru a evita confuziile (precum cea pe care am facut-o si eu azi dimineata)De fiecare data cand gasiti un nume bun, verificati la RNC(pe www.rotld.ro) daca e disponibil, si, daca e, obtineti acordul factorului de decizie si ACHIZITIONATI-l.

Mai mult, chiar daca lansati Celmaimaresitedevideosharingdinlume.com, si tineti neaparat sa fie .com si nu .ro, din motive de pret sau politice, verificati daca e disponibil si Celmaimaresitedevideosharingdinlume.ro, si eventual, achizitionati-l si pe acesta, pentru a-l redirecta catre celalalt. In felul asta mai ajutati si cativa vizitatori grabiti ca mine sa gaseasca punctcomul mai repede decat trebuind sa mai citeasca o data pliantul.

3. Abia dupa aceea anuntati-l public, insa numai dupa ce ati realizat site-ul, l-ati testat, si v-ati asigurat ca nu veti avea probleme cu gazduirea lui (unele firme de gazduire iti permit sa platesti si retroactiv depasirile de banda)

2 Comments »

  1. vezi ca e .com, nu .ro ;) am incercat si eu aseara site-ul…

    Comment by Subiectiv — January 23, 2007 @ 4:37 pm

  2. “Da, http://www.Saptamanacanceruluidecoluterin.ro nu e site-ul real al evenimentului, e doar versiunea sa .ro, asa cum cred ca majoritatea utilizatorilor de internet inteleg ca se termina majoritatea site-urilor in limba romana. Si cum, probabil, la fel ca mine, unii vor scrie adresa cu .ro in coada, si vor trage concluzia ca site-ul respectiv nu exista. Si nu cred ca se vor mai razgandi.”

    Comment by clickio — January 23, 2007 @ 4:39 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu