post Cei mai cei pe internet, conform Nielsen Netratings

February 22nd, 2007

Insemnare despre: advertising,internet — clickio @ 11:06 am

Chiar daca difera in metodologiile folosite, ambele diferite fata de Trafic.ro, Nielsen Netratings si comScore Media Metrix sunt de acord intr-o privinta: Site-urile Microsoft au cea mai mare audienta de internet, in fata Google si Yahoo. (anul trecut in octombrie ati putut citi si comenta pe clickio.ro cifrele globale de audienta emise de comscore pentru septembrie 2006)

Astazi Nielsen Netratings a anuntat trei topuri pe luna ianuarie:

1. Topul audientelor pe companii de internet(unici de-a lungul intregii retele de site-uri a fiecaruia, cifre realizate prin metoda sondarii pe un esantion combinat de utilizatori de internet de acasa si de utilizatori de la serviciu, insa care nu acopera folosirea internetului in plan international, fiind relevant mai ales pentru US)


2. Topul brandurilor online(unici de-a lungul proprietatilor branduite, cifre realizate prin metoda sondarii pe un esantion combinat de utilizatori de internet de acasa si de utilizatori de la serviciu, insa care nu acopera folosirea internetului in plan international, fiind relevant mai ales pentru US)

3. Topul advertiserilor online(conform serviciului de monitorizare Nielsen AdRelevance, care monitorizeaza afisarile si le inmulteste cu pretul la ratecard – similar cu estimarile Alfacont Mediawatch pentru TV, insa sunt cifre brute, la fel ca preturile de ratecard din care sunt calculate, si estimarea e valabila doar pentru tarile in care acest serviciu e activ, aici e situatia din US)

1 Comment »

  1. [...] Conform Nielsen Netratings, IAC este cu 58.815 milioane de utilizatori pe locul 7 in topul companiilor online ca audienta in US, intre ebay, locul 6, si Amazon, locul 8. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Barry Diller despre media si internet — April 2, 2007 @ 11:01 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu