post Lansarea Fanta Pink, instrumentata de…

February 21st, 2007

Insemnare despre: advertising,internet — clickio @ 12:01 pm
Image Promotion şi McCann Erickson.

Agenţia de relaţii publice Image Promotion şi agenţia de publicitate McCann Erickson se ocupă de comunicarea pentru lansarea noului produs al companiei Coca-Cola, Fanta Pink Grapefruit, a declarat pentru MEDIAFAX Andreia Năstase, Flavors Brand Manager Coca-Cola România şi Moldova.

via www.media-ad.ro

Sunt curios ce altceva mai cuprinde campania decat partida de chat online de pe fanta.ro

3 Comments »

  1. e un inceput si asta facut de fanta

    sunt curios cand o sa apara primul produs promovat exclusiv prin intermediul chat-ului

    ma gandesc la o noua versiune de mirc

    Comment by nistorica — February 21, 2007 @ 3:46 pm

  2. Ei, sa nu exageram. Chatul nu a reusit sa ajunga un mediu, nu poate folosit decat pentru chestii minuscule si ca instrument de comunicare punctuala, ca suport pentru un element intr-o campanie, si nu ca mediu de comunicare in masa.

    Comment by clickio — February 21, 2007 @ 5:18 pm

  3. Din ce in ce mai multe campanii se indreapta spre mediul on-line. Cred ca este o metoda eficenta care va fi din ce in ce mai des folosita.

    Comment by Florin — March 18, 2007 @ 3:17 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu