post Jocurile online devin un camp de lupta. Esti in forma?

March 23rd, 2007

Insemnare despre: internet,marketing — clickio @ 2:23 pm

“Site-ul Kongregate.com, dezvoltat de un cunoscut creator de jocuri pe calculator, oferă 300 de jocuri online care pot fi notate(mai exact: incarcate, jucate, notate, si comentate, as adauga eu) de utilizatori, pe sistemul site-ului YouTube, transmite Reuters. Din luna decembrie site-ul a fost deschis pentru toţi utilizatorii interesaţi care se pot înregistra şi accesa jocurile online în mod gratuit. Site-ul este susţinut prin finanţări din advertising”, anunta media-ad.ro prin newsletterul Media&Advertising de la Mediafax.
“Lansarea Kongregate are ca ţintă atragerea interesului publicului pentru jocurile independente. În acest sens, Nintendo Co. Ltd. şi Sony Corp., rivalii Kongregate, plănuiesc lansarea propriilor site-uri cu jocuri.”, mai zice stirea Mediafax.
Sa nu uitam de Microsoft, si aici cred ca, din the Big4 (Yahoo, Google, Microsoft, ebay+Skype), Microsoft si Yahoo au doua mari avantaje, ambii avand deja comunitati de gameri(Games.Yahoo.com vs Zone.com al Microsoft), iar Microsoft detine deja un intreg ecosistem in jurul platformei sale Xbox, pe care l-ar putea dezvolta si in directia asta.
Cred ca pe acest tip de ecosisteme se va duce lupta in urmatorii ani pe internet, pe piata jocurilor si nu numai. Insa despre ecosisteme, intr-un articol viitor.

Ca marketer online, Kongregate si alte site-uri similare sunt interesante pentru ca iti permit sa fii la curent cu toate mecanismele, trucurile grafice si tendintele in jocuri, pe care le poti folosi pentru a dezvolta unele si mai interesante, si constituie si o excelenta platforma de testare a unor versiuni intermediare. In viitor, probabil vor fi  si o importanta platforma de distributie. Si cred ca brandurile si advertiserii vor aparea mult mai repede cu jocuri pe Kongregate decat au facut-o cu video pe youtube.

Asa ca, toti cei care sunteti interesati de marketing online, daca aveti timp in week-endul asta, sau in altele,  jucati-va. ;)

1 Comment »

  1. [...] Ma bucur nespus sa vad cum industria pune in aplicare ceea ce propovaduiesc prin blogul asta. Cu cat experimentam mai multi mai multe lucruri, cu atat mai repede si ma bine le invatam cu totii pe toate. De data asta, e vorba de jocuri, stiti, unul din multele elemente de divertisment care cam lipsesc de pe internetul romanesc, despre care v-am tot vorbit ca un mijloc excelent de a implica audiente in activitati de marketing. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Traiasca divertismentul si marketingul online! Vom avea jocuri. — September 9, 2007 @ 4:21 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu