post Sa discutam despre outdoorul neconventional, pe 19 aprilie

March 30th, 2007

Insemnare despre: advertising,internet — clickio @ 1:40 pm

Nu cred ca mai avem mult pana la sistemul de publicitate outdoor interactiv la care s-a gandit si Google, si cred ca nu de la Google va veni prima initiativa de felul asta.

Insa, pana atunci, e timp sa discutam despre ce avem deja. Mediafax organizeaza, pe 19 aprilie, conferinta “Mediafax Talks about OOH”, din seria evenimentelor de nisa “Mediafax Talks About”, la care am fost invitat sa moderez SESIUNEA II – “NECONVENTIONAL” IN OOH.

Vor lua cuvantul in cadrul acestei sesiuni:

Marian Costache – Director general MV.com – “Brevete de inventie in publicitate”
Catalin Gulan – Director Brief-ad, despre sisteme de display interactiv
Ema Prisca – Associate Creative Director Graffiti BBDO
Tudor Maxim – Director general Elevate Media – “VCTH (very close to home), alternativa la OOH”

Va recomand cu incredere ecranele interactive de la brief-ad, sunt cele pe care le-am folosit pentru MediaPro Interactiv la Internetics, Marketing Innovation Forum, si alte evenimente la care am mai participat. Atentie, insa, desi ele te lasa sa faci aproape tot ce facea Tom Cruise in Minority Report, Romania nu este suficient de interactiva pentru a le folosi la maxim.

Ne vedem acolo, nu-i asa, Razvan?

Celor interesati, va recomand colectia mea din 2006 de medii neconventionale: Everything is the medium is the message is the medium

1 Comment »

  1. mi-ar placea sa vin, dar o sa fiu in concediu :( (

    Comment by anca — March 30, 2007 @ 2:57 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu