post Viralele saptamanii

March 20th, 2007

Insemnare despre: internet,marketing — clickio @ 11:22 am

1. Mc Donald’s raspunde, cam tarziu, insa intr-un stil calculat, la ofensiva virala inceputa de Burger King cu Subservient Chicken si the Sith Sense. Via Business Week.

Campania este pentru sandvisul cu peste, Filet’O Fish. Integreaza excelent efectul de imprastiere si putina evaluare cantitativa, pe loc, a efectelor. Se adreseaza si jucatorului ocazional(jocuri relativ scurte, de omorat pauze, timpi morti), si celui inrait (scoruri, “bragging rights”).

2. Skype foloseste alt mecanism: recompensa instantanee. Pentru a atrage utilizatorii din US, le ofera, gratuit, minute de convorbiri, sau alte premii, dupa cum se rostogolesc sloturile in Skype Casino- si se rostogolesc castigator de fiecare data, difera doar castigul. Primesti o noua sansa de a trage de maneta daca recomanzi trei prieteni (imprastiere). Are si un efect de controversa : pare incredibil sa primesti gratuit minute skype, si multi se intreaba daca nu e o farsa, ceea ce contribuie la zumzetul general despre campania asta.

Care e smecheria? E simplu. Minutele prin Skype sunt atat de ieftine, incat isi permit sa le foloseasca in promotii. Eu am castigat 5 minute de convorbire, ceea ce mi-a adaugat 9 eurocenti in contul skype, unde incerc de vreo doi ani sa cheltui 50 de euro.

3. Pe www.ziuabarbatului.ro inca nu se intampla nimic, la 10.22.”Promit, pe 20 sunt gata!” …

UPDATE: (Merci, Anda!)

4. Furazolidon prezinta, via Propaganda: Povesti stanjenitoare. E o extensie logica a acestui produs pe internet, insa cred ca succesul punctual al acestei campanii va fi limitat oarecum de subiect. Ramane de vazut, si oricum, raportat la costuri sau la efecte, e posibil sa merite, oricum.

Pe de alta parte, nici nu stii ce povesti pot “impartasi” unii, sub anonimatul internetului.

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu