post Un nou lider in marketing pe internet

April 25th, 2007

Insemnare despre: comunicare,internet — clickio @ 10:51 pm

Tocmai m-am intors de la prima intalnire a clubului e-vangelist, prin care Vodanet incearca sa isi asume un rol de lider in industrie, si care nu e un lucru rau daca e un efect secundar al unui efort real de creare a unei comunitati. Suna pompos, dar sunt obosit si reformulez maine.

Marea performanta a primei intalniri e ca ne-am cunoscut cu cei pe care inca nu ii cunosteam, si ca am stabilit o tema pentru urmatoarea, o campanie de popularizare a internetului in randul celor care aduc bugetele, cum a numit-o Dragos Novac, sau o campanie Got Milk pentru internet, cum i-a zis Adi Alexandrescu de la Ogilvy One.

Promit sa vin cu propunerile mele.

Acasa, am gasit urmatorul email, de la un nou “lider national in publicitate si marketing pe Internet”:

“Stimate Domn/Doamna,  Numele meu este Vlad Pirvan, sunt Director General la Online Marketing Romania, lider national in publicitate si marketing pe Internet. In cazul in care doriti sa cresteti vanzarile firmei dvs., sa atrageti noi clienti,…, va
propun o colaborare … cea mai moderna, eficienta si economica metoda de promovare: Internetul.

… va ofer posibilitatea de a beneficia de o analiza completa din partea echipei noastre in urma careia va vom trimite o oferta personalizata special pentru firma dvs., complet gratis, fara nici un compromis din partea dvs….
Astept pentru aceasta sa imi comunicati numele si domeniul de activitate al firmei dvs., printr-un simplu raspuns la acest email.”Nu, domnule Vlad Pirvan. Daca vreti sa aveti vreo sansa de succes, dati-mi, va rog, mai ales cand imi trimiteti mesaje nesolicitate, o minima impresie de respect. Aratati-mi ca mi-ati vizitat site-ul, ca stiti cu ce ma ocup, si mai ales, ca aveti deja o solutie pentru mine, personalizata, asa cum promiteti, si asa poate ati avea o farama de sansa sa fiu interesat si nu enervat.

Ca o nota separata, imi dau seama ca, personal, apreciez spamul distractiv si cel care imi arata ca expeditorul a facut un efort, cat de mic, pentru mine. E ca si cum ai plati un timbru, ma determini sa iti citesc emailul si poate sa iau si o actiune daca ma distrezi sau daca imi faci un serviciu in schimb.

Insa e doar o constatare personala, la o ora tarzie, evident ca nu sustin trimiterea de emailuri nesolicitate, si chiar sunt adeptul unei politici de email marketing extrem de riguroase (permisiunea, mai ales in acceptiunea romaneasca, de tipul “v-ati inscris, deci sunteti de acord sa primiti orice de la noi si partenerii nostri” e DOAR un prim nivel). Mai multe despre asta, altadata, si pana atunci pe blogul lui Andrei Georgescu, de la WhiteImage.

3 Comments »

  1. [...] Aseara la intalnirea despre evangelizare, Cristofor Iosub de la Ogilvy One a povestit un lucru interesant. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Internetul fata in fata cu afinitatea pe marele urban — April 26, 2007 @ 9:43 am

  2. Pai fiecare agentie din romania e leader pe domeniul ei de activitate nu stiai ? :)

    e sindromul post-post-tranzitie-after.revolutie

    Trebuie sa inteleaga toti ca nu ne mai intereseaza de mult “obiectivul firmei” si “telul nostru”, ci ne intereseaza un studiu de caz real.

    Comment by Liviu — April 26, 2007 @ 11:35 am

  3. Si mie mi-a trimis marele lider acelasi mesaj. Si m-am uitat putin sa vad si eu cum arata site-ul unui lider in marketing pe internet: e facut complet in Flash, textul e puchinos si ilizibil, animatiile sunt cel putin jenante, paginile nu au titluri… noroc cu spamul, ca poate asa mai gaseste si el ceva clienti (din pacate).

    Comment by Violeta — June 16, 2007 @ 10:55 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu