post Iau televiziuni digitale la micul dejun

June 26th, 2007

Insemnare despre: amuzante,internet,marketing,massmedia,romanisme — clickio @ 9:34 am

Azi, in Business Standard, primit ca bonus pentru un Standard Breakfast la Gregory’s (buna ideea, dar nu se ridica la inaltimea Baghetei Guerilla, si Standard Breakfast suna prea standard, dar asta e o problema a brandului “BS”), am citit un articol semnat Subiectiv despre BrainTV.

Apropo.ro de BrainTV: mi s-a parut foarte buna galusca de PR inventata de ei cu selectarea audientei. Nu cred ca si-a pus cineva problema ca nu poti selecta in mod real o audienta cu trei intrebari despre manele si telenovele, care nu-s un adevarat test de inteligenta. Orice manelist putea trisa :) iar in prima zi pe mine m-au refuzat pentru ca am fost curios sa vad ce se intampla daca aleg muzica clasica :) . Si asta s-a vazut in preluarea stirii de catre media, toti au inghitit cu grija galusca, pe principiul “nu stim, nu-ntrebam, daca zic ei inseamna ca asa e”.

Rectific: Realitatea.net nu a inghitit-o:” Până la lansare, Brain TV încearcă să-şi selecteze o parte din public, într-un mod aflat între amuzant şi pueril.” Insa cred ca mai degraba ei n-au inteles: “Contabilizând un maxim ori o majoritate de răspunsuri greşite, ne câştigăm dreptul de a ne situa în publicul elevat dorit de Brain TV. ” Sincer, Emi, voi chiar ii vreti pe cei care considera raspunsurile alea drept “gresite”?:) Ok, stiu cine este fata din telenovela, dar aleg sa raspund gresit…

Ahem, DECI, recapituland orice manual despre massmedia, orice mijloc de comunicare in masa isi selecteaza audienta cu ajutorul continutului, sau al eventualului pret. De aia e Ziarul Financiar 2 lei cinzeci, si nu patru mii, si de aia dau unii numai stiri, altii numai filme, altii numai emisiuni cu si despre femei (chiar, aseara pe un post feminin era o barfa ieftina de catze despre viata personala a lui Andrei Gheorghe- pe mine ma oripileaza ideea, insa probabil exista o audienta si pentru asta). Asadar, eu astept, personal, ca BrainTv sa isi selecteze in mod real audienta prin continutul pe care il vor avea (imi soptea cineva ca parca i-a vazut luandu-i si lui Orlando un interviu, deci sunt pe drumul cel bun).

Oricum, salut ideea lor si astept sa fiu selectat.:)

Asa, si ca vorbeam de televiziuni digitale, azi, in toata presa, mare noutate mare, INES lanseaza transmisii TV in HD (High Definition). Ca fericit posesor al unui LCD de 94cm care permite rezolutii HD si care se stramba cu purici la transmisiile TV actuale, in SD (Standard Definition), am tabarat pe stire sa o infulec degraba, impreuna cu acelasi Standard Breakfast de care va povesteam la inceput. Insa, Bun venit la Radio Erevan:


iNES-IPTV lansează un pachet de programe HD (titlul stiriii) Asaaa, incep sa musc din ea.

Sapou: iNES-IPTV doreşte să introducă în România, în a doua parte a anului, un pachet de posturi de televiziune în format HD (High Deffinition). Aha, deci doar doreste? Nu a lansat deja? Ca lanseaza, la prezent, presupune pentru mine o actiune curenta, care se desfasoara in timp ce eu imi iau acel breakfast “al carui nume nu-l putem spune ca se considera reclama”. Nuuuuuu seeeeee poateeeee…

Sa mai iau o muscatura, poate inca n-am prins gustul.

“După ce la sfârşitul anului 2006, iNES a lansat serviciul IPTV, providerul de internet, telefonie şi televiziune se pregăteşte să introducă primul pachet de programe HDTV. Prin această decizie, iNES-IPTV încearcă să impună pe piaţa românească cel mai înalt standard de calitate în transmisiunea TV existent la ora actuală în lume.” Aha, deci au luat decizia, se pregatesc, si prin decizia asta, incearca sa impuna in Romania asta ca standard? (na, ca iar ne lovim de standarde, uf, standardele astea!)

Hai sa extragem totusi carnea din sandvis si sa aruncam restul:

“”Ne-am propus ca în a doua jumătate a anului să lansăm primul pachet de programe premium de tip HDTV pe piaţa românească, în oferta IPTV pusă la dispoziţie de iNES Group. Această decizie vine după ce am observat un interes crescut al abonaţilor iNES-IPTV în legătură cu noul standard HDTV.” OK, deci ne-am hotarat sa incercam sa lansam. Candva, in a doua jumatate a anului…

Tovarasi, mi se strica mancarea pana atunci.

PS: E la mare moda lansarea de televiziuni online. Si in ultima emisiune Arena Leilor a mai venit un tip care vroia o televiziune online (apare acusica articolul pe antreprenor-arena.ro)

8 Comments »

  1. cred ca “selectarea” telespectatorilor de la brain tv este doar o campanie de comunicare, poate chiar una funny. cred ca e gresit sa luam ad literam “quiz”-ul. mai importanta e ideea din spate. eu zic ca intelegi usor ce vor ei din treaba asta, iar telenovelistii si manelistii sunt doar 2 exemple de oameni carora nu se adreseaza.

    Comment by Gabi Nistoran — June 26, 2007 @ 1:06 pm

  2. Ines e o firma serioasa, insa cei care ii intervieveaza pe manageri uita sa precizeze ceva extrem de important: IPTV este un experiment desfasurat numai in zona de nord a capitalei (adica prin cartierele selecte)…

    cu HD-ul va fi aproape sigur la fel… deci daca nu stai prin baneasa, Ionut, iti vei folosi in continuare superecranul doar pentru filme de pe disc HD :)

    Comment by victor — June 26, 2007 @ 3:33 pm

  3. Gabi, asa ziceam si eu, e o galusca de PR.

    Victor, am gasit cateva site-uri care emit in HD, insa nu au continut extraordinar de interesant.

    HD ramane in continuare aici, la noi, in coltul asta de lume, o tehnologie de varf pentru care inca nu exista suficient continut. Abia am vazut ca Media Galaxy va aduce DVD-uri Bluray, insa la cei 40 de euro pe bucata, astept fie sa le puna si la inchiriere, fie sa se deschida magazinul iTunes si pentru Romania.

    Insa nu asta era problema articolului, ci faptul ca prezinta o realitate deformata temporal. Din comentariul tau, imi dau seama ca deformarea e si spatiala :) Curat Radio Erevan.

    Comment by clickio — June 26, 2007 @ 4:27 pm

  4. In timp ce la ei se intampla asta:

    ABC to Stream HD Shows Online
    ABC.com to Feature Content from Lost, Desperate Housewives, Grey’s Anatomy, Ugly Betty

    http://multichannel.com/article/CA6442478.html

    Comment by clickio — June 26, 2007 @ 4:33 pm

  5. Ionut, dupa cum a spus si Gabi, am vrut sa evidentiem caror tipuri de oameni nu ne adresam, drept urmare care nu vor fi interesati de content.

    Oricum, sunt de acord ca trebuie sa ne evidentiem prin continut, asa ca sper ca maine la ora 20:00 audienta noastra sa fie multumita.

    In alta ordine de idei, formularul de concurs contine un field numit “functie”, si din cate vad pana acum o mare parte din cei 10.000 se incadreaza fix in target :D .

    Comment by emi — June 26, 2007 @ 9:51 pm

  6. *corectez – “Ocupatie” :)

    Comment by emi — June 26, 2007 @ 9:52 pm

  7. Eh, ai fi mirat cate pozitii de top din Romania nu au nimic de-a face cu bunul gust sau inteligenta, deci ocupatia nu e un reper 100% relevant. Totusi, e un reper pe care se bazeaza marketingul si advertisingul.

    Oricum, felicitari, si astept sa va vad diseara.

    Comment by clickio — June 27, 2007 @ 10:53 am

  8. [...] A mai comentat despre asta, Ionut. [...]

    Pingback by A’ lu’ Alexandrescu » Azi începe să emită BrainTV — June 27, 2007 @ 12:12 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu