post Blogvertising: Cum vom alege, impreuna, ONG-ul care va primi banii

July 25th, 2007

Insemnare despre: blogging,blogvertising,internet — clickio @ 7:54 am

Iata si povestirea mult-asteptata a modului in care vom alege, impreuna, ONG-ul care va primi banii rezultati in urma campaniei de blogvertising.

M-am gandit mult la asta. Procesul de alegere trebuie sa fie unul democratic si transparent, pentru a ne asigura cu totii ca nimeni nu fuge cu banii campaniei pe bloguri.

Pe de alta parte, ONG-ul ales trebuie sa fie o organizatie serioasa, si nu vreo capusa a vreunei firme. Trebuie sa aiba activitati care sa foloseasca acesti bani constructiv, si nu pentru a rezolva o problema curenta.

In mod ideal, pentru a ajuta si mai mult la rezultatele campaniei, ar trebui sa fie si un ONG sau o actiune sociala relevanta pentru advertiserul care va derula campania, si, pentru asta, va avea cea mai buna oferta, la inchiderea licitatiei.


Din nou, in mod ideal, pentru a asigura continuitatea acestui proiect si dupa campania propriu-zisa, ar trebui ca acea activitate caruia ii sponsorizam nasterea sau majoratul sa aiba o continuitate in timp, daca nu chiar permanenta.

Eu am idealizat mereu pe tema ong-urilor ca structuri semi-antreprenoriale care ar trebui sa aiba nevoie de bani doar pentru start-up, activitatile si marketingul ONG-ului trebuind sa fie create de asa natura incat nu doar sa se sustina mai departe, ci chiar sa se dezvolte. Cu alte cuvinte, as da bucuros, nu doar in cadrul acestei campanii, ci si cu alte ocazii,bani unor ONg-uri care ii vor folosi pentru a se dezvolta.

Initial, vroiam sa fac o lista cat mai lunga de ONG-uri, din propunerile voastre, din recomandarile organizatorilor Galei Societatii Civile, si din propriile mele cautari pe google, si sa va invit sa le votati. Insa mi-am dat seama ca ong-ul si respectiv actiunea sociala aleasa trebuie sa fie relevante nu doar pentru mine, si pentru voi, ci si pentru advertiserul pentru care vom face aceasta campanie.

Pe de o parte, asta il va ajuta sa stranga rezultate mai bune in urma campaniei, pe de alta parte, poate fi inceputul unei prietenii frumoase, si nu pot decat sa sper ca suportul advertiserului pentru acel ONG nu se va opri la costul campaniei de blogvertising.

Asadar, astept in continuare propuneri, iar, dupa ce se va termina licitatia, vom cauta in toate aceste propuneri o lista de cateva ong-uri relevante pentru castigatorul licitatiei, proces in care il vom implica si pe acesta, si voi pune lista pe blog, cand o vom avea, si veti putea vota ONG-ul respectiv.

Intre cele doua etape, o sa incerc sa contactez ONg-urile din lista finala, pe masura ce le trecem in lista, si o sa le rog sa se prezinte, ca sa votati in cunostinta de cauza.

Va multumesc inca o data pentru sprijinul acordat in campania asta. Duceti vestea mai departe. Urarea saptamanii: sa aveti multa energie si multe idei.

PS: Avem, pe langa propunerile primite pe blog si in pagina licitatiei, un excelent punct de plecare: ONG-urile participante la Gala Societatii Civile. Care, pentru a ne face alegerea mai usoara, cand ne vom intalni cu advertiserul, sunt deja aranjate pe categorii si isi prezinta proiectele.

12 Comments »

  1. [...] 6. Alegerea ONG-ului/a actiunii sociale care va primi suma finala licitata pentru campania de blogvertising(IN LUCRU) [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Blogvertising: rezumat (harta evenimentului), incepeti de aici — July 25, 2007 @ 7:55 am

  2. Propunerea mea, dupa cum am scris si pe blog, se indreapta spre Cercetasii Romaniei, mai ales ca implinesc 100 de ani de existenta anul acesta. Si au destule actiuni frumoase.
    Detalii pe http://www.scout.ro

    Comment by Mihai — July 25, 2007 @ 12:29 pm

  3. Propunerea mea este de a sprijinii tot tinerii si copii nostri, astfle incat sa iesim din impasul in care ne aflam pe vremea nepotilor nostri.

    Propun sa ajutam acest consortiu, si aceasta idee:
    http://www.supradotati.ro/consortiu.php

    Programul “Scoala pe bune: iesirea din mediocritate”
    http://www.supradotati.ro/comunicat_edugate_scoala_pe_bune.php

    Liviu Taloi
    liviu.taloi@siteaudit.ro
    0745 289 583

    Comment by Liviu Taloi — July 26, 2007 @ 3:14 pm

  4. Aici se poate urmarii dialogul celor din fundatie cu cei de la Ministerul educatiei:
    http://www.lmt.ro/scoala/scoala.html
    LT.

    Comment by Liviu Taloi — July 26, 2007 @ 3:16 pm

  5. Societatea de Explorari Oceanografice si Protectie a Mediului Marin Oceanic-Club , sunt unii care de 15 ani se zbat de-adevaratelea sa faca ceva pentru mediu si pentru cercetarea romaneasca. In cea mai mare masura reusesc , cu greu , pentru ca nu au nici un fel de sustinere si nu se lasa cumparati sau antrenati in jocuri murdare. Nu au parte nici de publicitate puternica desi rezultatele lor sunt vizibile, cuantificabile.

    Comment by Razvan — July 26, 2007 @ 9:47 pm

  6. proiectul asta http://www.oceanic.ro/news.php?article=26 chiar merita, e cu totul nou si are capacitate de replicare la nivel national. El este o initiativa semnata Oceanic-Club.

    Comment by Florin Enache — July 26, 2007 @ 11:32 pm

  7. Ma gindeam ca ar putea fi interesanta o activitate dedicata tot domeniului online, indiferent de ONG-ul cistigator.
    Poate un proiect pentru invatarea tinerilor din scoli despre cum se face si promoveaza un blog/afacere pe Internet or anything else related ar putea fi de interes.

    Comment by Bogdan — July 31, 2007 @ 11:03 am

  8. Pana la urma…care este rezultatul final? S-a ales ONG-ul? Am pus si eu banner pe blogul meu. Sa il scot? Gata? S-a terminat?

    Comment by Mirela — August 19, 2007 @ 9:20 pm

  9. Salut, Mirela.

    Multumim pentru sprijin. Inca nu s-a ales ONG-ul, in curand va aparea pe clickio.ro modulul de votare, pe categorii, si vei putea intra sa votezi.
    Campania de blogvertising se va derula in luna septembrie, pe un numar de peste 40 de bloguri.

    Poti lasa bannerul pana la finalul campaniei, cand vom anunta si rezultatele.

    Comment by clickio — August 19, 2007 @ 9:31 pm

  10. Asociatia Millennium Center Arad de ce nu a fost pomenita? ONG Youth care s-a implicat in aproape tot ce se poate implica in Arad, dar si in afara tarii prin schimburi (A1 a programului youth) sau seminarii si training-uri.
    http://www.millenniumcenter.org pt mai multe detalii

    Comment by tyco — August 22, 2007 @ 1:28 pm

  11. eu votez cu HAND-ROM, pentru modul de prezentare la Gala UNICEF si exemplu care il da …

    Comment by Nicolae Gheorghe — August 25, 2007 @ 11:15 pm

  12. Eu votez cu HAND-ROM deoarece sint surprins de efortul si devotamentul depus de la infiintare si pina in prezent al acestei fundatii

    Comment by marian apostu — August 27, 2007 @ 5:14 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu