post Blogvertising, prima parte: 44 de bloguri in campanie

July 20th, 2007

Insemnare despre: advertising,blogging,blogvertising,internet — clickio @ 8:09 am

Pentru cei pe care i-am confuzat ieri, reiau putin mecanismul : scot la licitatie o campanie de blog marketing, sau blogvertising, cu 4 elemente, descrise mai jos, iar suma care va castiga licitatia, peste 9 zile, va fi donata, direct, sau prin intermediul meu, unui ONG pe care nu l-am ales inca.

Ziua de ieri a fost una agitata, dar interesanta. Sprijinul colegilor din blogosfera a fost semnificativ, si va multumesc tuturor. Unii au anuntat pe blogurile lor initiativa asta, altii s-au oferit chiar sa participe cu propriul blog la campanie.

Pana acum, in campania de blogvertising s-au anuntat pentru a fi incluse, in aceleasi conditii ca si blogul meu, urmatorii:


1. Adrian Alexandrescu, lider al diviziei de comunicare One-to-One, OgilvyOne, www.adrianalexandrescu.ro

2. Cătălin Teniţă, CEO la Treeworks, www.catastif.com

3. Constantin Cocioabă, Project Manager la ProTV, www.ecostin.ro

4. Orlando Nicoară, director general MediaPro Interactiv, www.orlando.ro

5. Mircea Scarlatescu, manager/owner eSol ExpertIT, www.scarlatescu.ro

6. Dan S., student la Jurnalism, www.deceblog.net

7. Andreea Iancu, redactor-sef Apropo.ro, reea.netfun.ro

8. Ionut Oprea, Director de comunicare MediaPro Interactiv, www.clickio.ro(You are here :) ).

9. www.zoso.ro (detalii aici)

9. Filip Lepus, un tanar antreprenor pe internet, cu blogul www.filip.ro

10. Victor Kapra,editor-sef al revistei go4it!, cu blogul www.victorkapra.ro

11. Cristian Mezei, Managing Partner la Kondiment Conversion, cu blogul www.seopedia.org

12. Adrian Cristea, Manager ACRISMEDIA, firma de productie multimedia, cu blogul www.cristealizari.com

13. Alexandru Bejan, student la UBB ISE – informatica economica, cu blogul www.fenomental.com

14. Bobby Voicu, blogger de profesie, blog.blogoree.ro

15. Alin Popescu, avocat,si colaborator Saptamana Financiara, www.articole.com

16. Andrei Crivat, Director general High Definition Media, cu blogul sau “Jurnal de noapte” – www.andreicrivat.ro

17. Andreea Retea, blogger, cu blogul www.andressa.ro

18. Nelu Lazar, autor si project developer al site-ului de turism Goovel.net, cu blog-ul personal www.GenaNelu-Lazar.net

19. Alex Mihaileanu, jurnalist la cotidianul Business Standard, cu blogul www.subiectiv.ro

20. www.medicinist.com

21. Iulian Enache, redactor la Cotidianul, cu blogul iulianenache.blogspot.com

22. Alex Brie, antreprenor pe internet si mobil, cu blogul sau www.alexbrie.net

23. Ovidiu Draghia, project manager Ziare.com in cadrul companiei ActiveSoft ovidiudraghia.blogspot.com

24. Gusti Roman, Director Executiv gsp.ro, cu www.gustiroman.ro si www.usmedia.ro

25. Vlad Popa, InternetCorp (9AM, Wall-Street.ro si multe altele) cu blogul www.vladpopa.ro

26. Iann, consultant media, aluiann.wordpress.com

27. Aura Tatu, cu blogul auratatu.wordpress.com

28. Mihai Dumitru, IT Manager @InfoWeb, cu blogul www.enki-design.com/blog

29. Viorel Copolovici, Director Marketing la Studiourile Media Pro, cu blogul
copolovici.wordpress.com

30. Razvan Varabiescu, General Manager Media Direction, www.varabiescu.ro

31.Autoarea inca necunoscuta a blogului de-aia.blogspot.com, considerata o personalitatealternativa a persoanei considerata de asemenea de sex feminin si care povesteste de ceii uraste pe barbati la deaia.wordpress.com

32. Gabriela Cociasi, Sanoma Hearst Romania, cu blogul sau www.nonblog.ro

33. Andrei Georgescu, jurnalist la Gazeta Sporturilor si Evenimentul Zilei, cu blogul
www.andreigeorgescu.ro

34. Adrian Mihaltianu, cu blogul sau personal www.zvoner.ro si cu site-ul (!) www.drivetest.ro

35. Marius Herea, managerul serviciului de webhosting Gazduire.ro (unde e gazduit si clickio.ro) cu blogul sau personal www.jungla.ro

36. Andrei Popa, Art Director la adviser chillimedia, cu blogul sau andrepo.blogspot.com

37. Clement Nicolaescu, manager Bizcoders International, cu blogul sau www.LumeaVirtuala.info

38. Alexandru Petraş, Student (Braila) & Freelancer, cu blogul brandmaker.wordpress.com

39 si 40. Doua bloguri ale fanilor Vama Veche: www.fostavamaveche.ro/blog si vamaveche.wordpress.com

41. Claudiu Gamulescu, online business developer la firma Underclick, cu blogul claudiu.gamulescu.ro

42. Adrian Soare, succes dublu, cu blogul succes.dublu.ro

43. Tudor Chirila, solistul trupei Vama, a acceptat sa participe in campania de blogvertising cu blogul sau, tudorchirila.blogspot.com.

44. Ionut Parausanu, specialist SEO, cu blogul www.ibb.ro

45. Paul Maior,Media Developer la AdStart Solutions, cu blogul de business & investitii personale www.bloginvest.ro

46.  Rottenkid.org, un blog scris tocmai din Olanda de catre Rottenkid si Rottenkida

47.  Blogul Tehnic.net, un blog despre blogging, scris de Sorel Mihai, un tanar despre care vom mai auzi multe.

48. tedynecula.arhi.tv – blogul tanarului regizor Tedy Necula, despre care, la fel, o sa auzim din ce in ce mai multe.

49. Evangelist.ro – celalalt blog tematic al jurnalistului Victor Kapra, prezent in campanie si cu blogul personal www.victorkapra.ro

50. AdrianApostol.ro, un blog inaugurat chiar azi, al fostului meu coleg de la MediaPro Interactiv, Adrian Apostol(caruia ii urez trafic  maxm si  fix la tinta).

Ziua 2, 11.41: zoso intra in proiectul de blogvertising, acceptand sa ofere pe blogul lui, www.zoso.ro, acelasi pachet de advertising, cu o mica exceptie: va afisa cele 10 cuvinte maxim de publicitate text o data la 3 zile, si nu o data pe zi. Avand in vedere ca toate acestea sunt bonus fata de oferta initiala, nu cred ca advertiserul pierde ceva.

Avem asadar, in acest moment, 8 9 11 14 20 21 28 36 42 45 de bloguri in campania de blogvertising!

S-au mai anuntat cateva bloguri pe wordpress.com (de exemplu auratatu.wordpress.com si aluiann.wordpress.com) insa inca nu am gasit o solutie pentru a le integra in acelasi pachet, din cauza bannerului. Are cineva vreo idee cum putem pune bannere pe vreunblog.wordpress.com?

IMPORTANT! Numarul acestora e posibil sa creasca VA CRESTE si in zilele urmatoare. Practic, ca niciodata intr-o campanie de publicitate, castigatorul licitatiei se poate trezi in final ca va avea mai multe site-uri decat cele care l-au atras initial sa liciteze. Primeste mai mult decat a platit.

Pachetul de blogvertising pe care il punem la dispozitie in cadrul campaniei este urmatorul:

1. banner patrat (100×100) in coloana din partea dreapta, vizibil in primul ecran al blogului, si pe toate paginile acestuia, cu explicatia ca e o campanie publicitara.

2. publicitate text, 10 cuvinte, la finalul unei insemnari/zi, pe durata campaniei, care va ramane permanent pe site, cu explicatia ca e o campanie publicitara.

3. 1 insemnare/saptamana despre compania/produsul advertiserului (atentie! in conditiile independentei editoriale descrise pe blog, in pagina “Vreti sa scriu despre dvs?” ) care de asemenea va ramane permanent pe site, cu explicatia ca e o campanie publicitara.

4. Promovarea, pe acelasi blog, a rezultatelor campaniei, in minim un articol detaliat, si folosirea lor ulterioara intr-o prezentare sustinuta de autorul evenimentului la conferintele din toamna,ca studiu de caz.

31 Comments »

  1. [...] Campania se va derula în luna august, timp de 30 de zile, iar până acum sunt implicaţi în proiect Ionuţ Oprea, iniţiatorul proiectului, director de comunicare la MediaPro Interactiv (bloguri – http://www.clickio.ro şi http://www.antreprenor-arena.ro), Cătălin Teniţă, CEO la Treeworks (blog – http://www.catastif.com), Constantin Cocioabă, Project Manager la ProTV (blog – http://www.ecostin.ro) şi Adrian Alexandrescu, lider al diviziei de comunicare One-to-One, OgilvyOne (blog – http://www.adrianalexandrescu.ro). (nota mea: intre timp avem o lista mai lunga, pe care o gasiti aici) [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Blogvertising in massmedia — July 20, 2007 @ 8:21 am

  2. [...] 4. Blogurile participante la data de 20 iulie 2007 [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Blogvertising: rezumat (harta evenimentului), incepeti de aici — July 20, 2007 @ 9:20 am

  3. Lui Constantin Cocioabă i-ai pus aceeasi adresa ca si lui Cătălin Teniţă.

    Comment by GExGE — July 20, 2007 @ 12:51 pm

  4. a terminat facultatea, cu 9.50 chiar, dece-ul, dar i-a fost lene sa-si modifice pagina “despre”.

    Comment by dan s. — July 20, 2007 @ 3:56 pm

  5. [...] 4. Blogurile participante la data de 20 iulie 2007 [...]

    Pingback by O propunere de proiect. Ce ziceti? « netoo — July 20, 2007 @ 5:36 pm

  6. Da :) Eu am mereu adresa gresita :) ))))))
    Ori e .ro in loc de .com ori apare alt link :D . Fiind al lui Catalin, nu face decat sa ma onoreze :) ))

    Comment by Costin — July 22, 2007 @ 11:46 pm

  7. [...] Abia astept sa-i vad pe Orlando, Adrian Alexandrescu, Alin Popescu (lista intreaga, cu destule prezente notabile) scriind zilnic si comentand despre emag / marketonline / others [...]

    Pingback by Wisdom. Blog. Design » Blog Archive » Despre Blogvertising (1) — July 23, 2007 @ 6:39 pm

  8. [...] Iata ca Ionut Oprea a reusit sa creasca, impreuna cu o mana de bloguri, prima campanie de blogvertising serioasa din Romania. 11.222 este suma care se licitase pana acum pe okazii.ro. Veniturile vor fi donate unei ONG aleasa ulterior. [...]

    Pingback by » 11.000 reclama pe blog( kindablog ) — July 24, 2007 @ 9:56 pm

  9. Salutare! Felicitari pentru initiativa! Linkul de la blogul Andreei Retea (nr 18) nu este corect :) Mult succes in continuare!

    Comment by Daniel Popescu — July 26, 2007 @ 10:27 pm

  10. [...] Lista completa se afla aici. … [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Cele mai recente adaugiri in lista de participanti la blogvertising — August 9, 2007 @ 11:21 am

  11. am adaugat si eu bannerul pe http://hoinaru.wordpress.com

    Comment by hoinarul — August 11, 2007 @ 1:09 am

  12. [...] Lista completa aici: Blogvertising, prima parte: 41 de bloguri in campanie. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Bloguri noi in campania de blogvertising — August 17, 2007 @ 2:18 pm

  13. As dori sa ma alatur si eu acestei initiative. Asta, daca ma primesti, of course.

    Licuriciu, creator de lumina, http://www.licuriciu.com/ab/

    Comment by Licuriciu — August 18, 2007 @ 12:11 am

  14. am pus si noi imaginea cu BLOGvertising.

    Comment by ROcultura — August 18, 2007 @ 10:17 pm

  15. +1 la http://www.stamdegeaba.ro

    Comment by Alex — August 20, 2007 @ 8:42 pm

  16. Intersanta modalitatea gasita de domnul Frunzetti
    de a-si spala imaginea…
    Sunt curios cati din aceasta lista il vor sustine…
    http://www.urbansiasociatii.ro/lista_neagra.php

    Comment by Mircea Stanescu — August 24, 2007 @ 6:57 pm

  17. interesant mod de a lupta pentru drepturile copiilor cu handicap. Sa recunoastem ca oricui i se poate intampla o drama in viata.

    Comment by Nicolae Gheorghe — August 25, 2007 @ 11:10 pm

  18. Si la mine sunteti prezenti cu bannerul de la inceputul campaniei .

    Comment by UrbanReality — September 1, 2007 @ 2:00 pm

  19. [...] Asa cum le spuneam mai devreme si pe email bloggerilor participanti in campania de blogvertising, maine incepem campania. Cu bannerul pe care il vedeti deja la mine in sidebar inca de azi, pentru exemplificare, cu link-uri text catre anumite produse ale castigatorului licitatiei, marketonline.ro, pe primul il veti vedea deja la finalul acestei insemnari, si cu articole pe cateva teme, dintre care, in premiera, una care le va permite bloggerilor sa critice constructiv marketonline.ro. Nimeni nu e perfect, insa ideal e sa invatam cat mai mult din greselile pe care le facem. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Maine incepe campania de blogvertising! — September 6, 2007 @ 12:45 pm

  20. [...] *Acest link este sponsorizat de Marketonline.ro intr-o campanie derulata de 45 de bloguri din Romania care are ca rezultat o donatie de 30.001 RON catre Cercetasii Romaniei, ONG ales in urma unui proces de vot democratic pe blogul clickio.ro [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Bloguri noi in campania de blogvertising — September 7, 2007 @ 6:58 pm

  21. [...] Frigider este link-ul zilei, sponsorizat de Marketonline.ro intr-o campanie derulata de 51 de bloguri din RomaniaONG ales in urma unui proces de vot democratic pe blogul clickio.ro care are ca rezultat o donatie de 30.001 RON catre Cercetasii Romaniei. “In 2003 activitatea Mediafax s-a extins insa si la furnizarea de continut pentru principalii operatori de telefonie din Romania. Proiectele dezvoltate de-a lungul anilor in parteneriat cu Cosmote, Orange, Vodafone si Zapp au transformat compania in cel mai mare furnizor si agregator de continut multimedia romanesc, atat informatie, cat si entertainment. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Traiasca divertismentul si marketingul online! Vom avea jocuri. — September 9, 2007 @ 4:24 pm

  22. [...] 1.  bannerul din sidebar, ca si linkurile de la sfarsitul posturilor, fac parte din campania blogvertising initiata de Ionut Oprea. Aproape uitasem de campanie, si ce e drept nici nu citisem continutul acesteia la momentul “inscrierii”. Habar n’aveam, prin urmare, ca ma inhamam nu doar la punerea unui banner in sidebar, ci si a unor linkuri la sfarsit de post si, mai mult, a unor articole cu tema data. Cam multe cerinte, si parca nu as avea chef sa le respect pe toate dar, deh, asta e, macar Cercetasii Romaniei cica vor face chestii interesante cu banii castigati. [...]

    Pingback by [alex brie . net] » Pauza Publicitara — September 9, 2007 @ 8:22 pm

  23. [...] Blogvertising: Cuptor cu microunde este link-ul zilei, sponsorizat de Marketonline.ro intr-o campanie derulata de 51 de bloguri din RomaniaONG ales in urma unui proces de vot democratic pe blogul clickio.ro care are ca rezultat o donatie de 30.001 RON catre Cercetasii Romaniei. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Comert electronic sau telefonic, dar in orice caz, mai bun — September 10, 2007 @ 10:25 am

  24. [...] PS: De astazi imi voi executa si eu obligatiile asumate in cadrul campaniei de Blogvertising initiate de Ionut Oprea. Banutii din campanie (300 milioane lei vechi au ajuns la Cercetasii Romaniei). Va asigur ca: 1. niciodata nu voi incerca sa monetizez blogul asta in interes personal – dar voi participa la campanii unde banii sprijina o cauza nobila si non-profit ; 2. recenziile la  serviciile marketonline.ro or sa fie pe bune – adica chiar o sa comand si o sa descriu exact cum a decurs procesul ; 3. daca cineva ceva de comentat la adresa serviciilor advertiserului, este invitatul meu sa o faca – comentariile sunt la liber [...]

    Pingback by Catastif » Over the rainbow — September 10, 2007 @ 8:03 pm

  25. [...] sposorizat de Marketonline.ro, intr-o campanie derulata de 51 de bloguri din Romania ___________________________________________________________________ [...]

    Pingback by Ai clipit, ai pierdut « VIRTUAL INSANITY — September 10, 2007 @ 9:20 pm

  26. [...] Aer conditionat este link-ul zilei, sponsorizat de Marketonline.ro intr-o campanie derulata de 45 de bloguri din Romania care are ca rezultat o donatie de 30.001 RON catre Cercetasii Romaniei, ONG ales in urma unui proces de vot democratic pe blogul clickio.ro [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Sa ne folosim energiile in scopuri mai bune — September 11, 2007 @ 10:03 am

  27. cum fac sa intru si eu in acest program de advertising? va multumesc.

    Comment by Andrei — September 24, 2007 @ 2:01 pm

  28. [...] 1. bannerul, pe care, la data scrierii acestui articol 44 din 50 de bloguri inscrise pana acum l-au afisat(la momentul incheierii licitatiei era vorba doar de 34, inscrise pana in acel moment). Cred ca am suficiente lectii invatate doar despre acest banner pentru un intreg capitol din raportul final asupra campaniei. Au existat intarzieri, unele justificate (vacanta in italia, nunta), altele de inteles (ii stiu pe multi din participantii din campanie si stiu cam pe unde intre 200 si 300% le este gradul de incarcare). 2. link-urile sponsorizate la finalul unui articol pe zi, pentru cei care scriu cel putin unul pe zi, si la finalul fiecarui articol pentru ceilalti. Aici au aparut problemele. Fiecare din noi si-a supra-estimat rabdarea, memoria, cheful si timpul disponibil.  Cand gandeam initial elementele campaniei, adaptate la mine si la blogul meu, nu mi-am pis problema ca sunt dispus sa fac mult mai multe eforturi decat multi dintre cei care ar putea dori sa mi se alature. Insa mi-am asumat asta, si am incercat pe toata durata campaniei, pana acum, sa ii ajut pe cei care nu faceau fata sa puna link-urile respective. Lansez cu ocazia asta un apel la cei care inca au probleme in a pune link-urile respective pentru a ma contacta sa ii ajut. Iar ceilalti, cand mai aveti timp, verificati va rog daca le-ati pus pe toate Eu nu am timp sa le verific in fiecare zi, si nici n-as vrea sa ma transform in Angela, insa cineva la marketonline are grija sa imi aduca aminte in fiecare zi de fiecare link lipsa(You do the math ). 3. articolele, in numar de patru, pe cate o tema propusa de marketonline. Prima, cea a faimoaselor 7 stele, a avut cate stele, atatea recenzii. Aici, pe langa lipsa de timp, care ne opreste pe fiecare din noi de la a deveni blogger full-time, mai e si o problema pe care trebuie sa o luam, cu totii, in calcul la urmatoarele campanii, sociale sau comerciale: lipsa de inspiratie pe o tema data. E singurul lucru la care ma gandesc ca a determinat o asemenea intarziere in scrierea celor patru articole. Si ma gandesc la solutii pentru a o combate, si pentru a va ajuta pe toti sa va tineti, in final, promisiunea. Revin cu un articol dedicat pe tema asta. Altfel, e pacat. Suntem aproape cei mai activi cetateni ai acestei tari, si dovada consta in diversele initiative sociale reale care incep acum pe bloguri (si unde recunosc ca mi-am bagat si eu codita, sau motorasul meu social embedded, cum zice Catalin). [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Apel la responsabilitate — September 28, 2007 @ 2:57 am

  29. [...] Ionut Oprea la RadioLynx October 1st, 2007 De: Bobby In: Noutati, Radio Marti, 2 oct., de la ora 20:00, Ionut Oprea vine la RadioLynx, sa discutam despre Blogvertising si BlogAgency. Dupa ce saptamana trecuta l-am avut pe Zoso invitat, discutand despre campania Logan, este momentul sa discutam si despre o campanie care nu aduce bani direct celor care scriu pe bloguri. Deja anumite diferente se observa (lipsa cronica a posturilor sponsorizate, de exemplu, la BlogVertising), asa ca vom incerca sa gasim cauzele. [...]

    Pingback by BLOGoree.ro blog » Blog Archive » Ionut Oprea la RadioLynx — October 1, 2007 @ 2:36 pm

  30. [...] Intre doua vacante – pentru care voi incerca sa share-uiesc fotografii saptamana viitoare -, merg in vizita (online, pentru ca altfel… e cam departe) la MarketOnline. Incerc sa nu combin ultimele doua post-uri restante pentru campania Blogvertising, dar remarc din start ca a fost optimizat pentru Firefox in principal, si apoi probabil pentru IE – datorita afisarii incorecte in IE a unor input box-uri sau a unor texte. Astept rabdator sa se incarce cele 60 de “items remaining”. Intre timp imi aduc aminte de Galele eCommerce si de faptul ca se remarcase acolo ca titlurile categoriilor de produse nu sunt sortate in ordine alfabetica, observatie la care subscriu. […] Incepusem sa scriu cateva impresii despre experienta mea in vizita online pe site-ul MarketOnline, apoi m-am oprit pentru ca trebuie sa cuget la urmatoarea chestiune: paginile de comparare a produselor MarketOnline sunt identice cu paginile de comparare a produselor ShopIT. [...]

    Pingback by Articol sponsorizat Blogvertising - In vizita (online) la MarketOnline : Lazar’s — October 11, 2007 @ 8:42 am

  31. [...] am si lucrat acolo o vreme, la OKazii nu la Yahoo, apoi l-am folosit pentru a lansa cu ajutorul lui prima mare campanie pe bloguri in Romania. Inca il folosesc ‘ocazional’, in interes personal, pentru a vinde sau cumpara diverse [...]

    Pingback by Ionut Oprea » A implinit 14 ani un site pe care-l folosesc cu succes de 12: OKazii.ro — April 16, 2014 @ 1:56 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu