post Ghelirul de turism

July 21st, 2007

Insemnare despre: business,marketing,subiecte beton,turism — clickio @ 11:57 pm

Modelele bune prind radacini in multe industrii, si e si cazul modelului “One deal a day” lansat in US de Woot.com si preluat, in Romania, de Dragos Manac. Din acest model s-au nascut Ghelir.ro(daca nu stiti inca despre ce e vorba, fuga-fuguta pe antreprenor-arena pentru un articol despre asta) si solutia la cheie pentru lansarea de alte site-uri similare, in alte tari, MyBargain.biz.

Azi am descoperit ca un magazin de oferte turistice, Goovel.net, a lansat propria sectiune care foloseste modelul “One deal a day”/Woot/Ghelir, insa cu o perspectiva interesanta: e, de fapt, o platforma de ghelirizare pentru agentiile de turism prezente deja pe site, in felul asta utilizatorul beneficiind de o oferta buna zilnic de la fiecare din agentiile care accepta sa intre in joc.

Pe blogul magazinului de turism Goovel.net gasiti si alte detalii: Oferte turistice promotionale. Un tarif exceptional. Valabil doar o singura zi.(totusi,parca seamana prea mult sloganul cu cel de la Ghelir, o sa-ti sara bloggerii in cap, Nelule)

Cred ca e interesanta si generoasa perspectiva asta, asa ca am sa-i iau un interviu initiatorului, care tocmai mi-a scris pentru a se inscrie cu blogul personal in campania de blogvertising.

Si, apropo.ro de Ghelir: imi place modul in care au ales sa-si promoveze unul din clientii pe care ii au in celalalt business SNS: Simplissimo. Astazi, ghelirul zilei este o sedinta de electrostimulaj la Sakura Center, al carei site e dezvoltat de Simplissimo. Pretul sedintei (prima, aia care te agata, ca si primul gram) e de 1 RON. Bravo!

1 Comment »

  1. Ai spus bine, Ionut, “agentiile care accepta sa intre in joc”. Acestea nu sunt prea multe deocamdata in versiunea beta a promo.goovel.net, este o alta directie pe care le-o ofer (gratuit) si care va fi promovata mai bine in perioada imediat urmatoare. (apropo, link-ul catre Goovel de mai sus este, de fapt, trackback la acest articol – te-as ruga sa il schimbi…)

    Nu concurez pentru slogan cu Ghelir, este cea mai buna explicatie (scurta) pe care o pot da functionalitatii noului modul Goovel. Ideea in sine nu are un continut amplu, este simpla si directa, nu stiu cum altcumva ai putea sa spui ca vinzi oferte turistice promotionale la tarife concurentiale care sunt valabile doar 24 de ore. Dar ma pot gandi pentru versiunea finala, la eventualele insistente ale lui Dragos (Dragos, hai sa facem un concurs de slogan-uri, in genul concursului care ruleaza acum pe Goovel si care promoveaza, de fapt, mai multe site-uri in acelasi timp).

    Cat despre blog-eri, da, astept feedback pentru Goovel, no matter how :)

    Comment by Nelu Lazar — July 23, 2007 @ 11:05 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu