post Garantie la un pixel mort(si ghid de scriere a articolelor restante)

September 28th, 2007

Insemnare despre: blogging,blogvertising,internet,marketing — clickio @ 10:24 am

(acesta este un articol sponsorizat, in cadrul campaniei de blogvertising, derulata de peste 50 de bloguri romanesti)

update: au aparut si primele exemple, ca reactie la acest articol, cautati-le la final.

Recunosc ca am cazut si eu in pana de inspiratie care i-a oprit si pe altii sa scrie articolele pentru campania de blogvertising. Mai exact, stau de o saptamana cu titlul pus, si nu stiu ce sa scriu despre produsul pe care mi l-am ales din promotiile de la marketonline despre care trebuie sa scriu cateva randuri.

Tin minte ca atunci cand imi cumparam monitorul meu anterior, cel CRT de 17”, gradul la care ajunsese tehnologia era mediocru, si toata lumea se plangea, in randul celor care “trecusera deja la LCD”, de pixelii morti, si de magazinele care nu le primesc inapoi in garantie pentru 2,3 sau 5 pixeli morti (acei pixeli care nu se mai coloreaza pe ecran si raman ca niste puncte albe) .


Acum cred ca am in casa peste 10 ecrane LCD, insa niciunul n-a avut problema asta. Si desi titlul de “garantie la un pixel mort” ma atrage, in siajul amintirilor mele la cumparaturi de monitoare, imi dau seama ca nu mai e un argument de cumparare pentru mine.

M-am retras, cel putin in zona televizoarelor, in umbra sigura a brandurilor. Am luat deja teapa cu un teletech, care desi generos in specificatii, a mers doua luni, dupa care a stat doua luni in service, pentru a primi un certificat de deces pe care scria: “Nu exista piese de schimb”. Acum ma delectez(a se citi: ma joc pe Wii si vad DVD-uri pe Playstation) cu un Phillips, care mi s-a parut mie cea mai buna varianta din tot magazinul Altex la momentul respectiv.

Asa ca va recomand, in locul LCD-ului no-name, cu garantie la 1 pixel mort, mai degraba un Samsung.

In concluzie, n-a fost greu. Ca sa va ajut, cred ca e important sa luati in calcul urmatoarele:

1: Nu trebuie sa scrieti mai mult decat scrieti intr-un articol obisnuit, imi cer scuze daca v-am speriat cu articolul imens scris de mine, nu trebuie sa scrieti tot atata.

Exemplu: Andrei Crivat:

2. Nu trebuie sa va schimbati sau sa va ocoliti principiile pentru a scrie articolul respectiv. Dupa cum vedeti si mai sus, nu trebuie sa fie cel mai bun articol pe tema asta, sau o lauda ca un advertorial in ziare, ci doar un articol in care sa spuneti ce aveti de spus pe tema respectiva, iar daca nu aveti de spus nimic pe tema respectiva, asta e in sine un subiect pentru ca puteti detalia in cateva paragrafe de ce nu aveti nimic de spus :)

3. Puteti integra subiectul intr-un articol pe care il scrieti deja sau intr-un articol pe care aveati de gand sa il scrieti, care se potriveste cu subiectul. In felul asta, pornind de la tema respectiva, puteti extrapola sau face comparatii.
Daca va mai pot ajuta cu ceva pentru a scrie articolele astea restante, va rog sa imi spuneti. Insa, desi as face si asta, nu pot sa le scriu eu pe toate :) .

Reiau si temele pentru cele 4 insemnari de blog (poate articole e prea mult spus):

a. despre marketonline.ro si ideea serviciilor de 7 stele, ca declaratie de intentie: “99% facem mai mult decat 1% pe care il fac cei care nu-si propun” (detalii aici: http://www.marketonline.ro/sapte-stele/)

Exemplu: Andrei Crivat – Review 1 – Servicii online de 7 stele

b. un review despre un produs la alegere din promotiile marketonline

Exemplu: Andrei Crivat – Review 2 – Diferente de pret si atitudine

c. in vizita la marketonline.ro sau in vizita pe www.marketonline.ro

d. o critica constructiva – ce nu-mi place si as schimba la marketonline.ro – aici sunteti liberi sa criticati orice, cu conditia sa fie o analiza serioasa si cu un caracter constructiv.

1 Comment »

  1. [...] 2. link-urile sponsorizate la finalul unui articol pe zi, pentru cei care scriu cel putin unul pe zi, si la finalul fiecarui articol pentru ceilalti. Aici au aparut problemele. Fiecare din noi si-a supra-estimat rabdarea, memoria, cheful si timpul disponibil. Cand gandeam initial elementele campaniei, adaptate la mine si la blogul meu, nu mi-am pis problema ca sunt dispus sa fac mult mai multe eforturi decat multi dintre cei care ar putea dori sa mi se alature. Insa mi-am asumat asta, si am incercat pe toata durata campaniei, pana acum, sa ii ajut pe cei care nu faceau fata sa puna link-urile respective. Lansez cu ocazia asta un apel la cei care inca au probleme in a pune link-urile respective pentru a ma contacta sa ii ajut. Iar ceilalti, cand mai aveti timp, verificati va rog daca le-ati pus pe toate Eu nu am timp sa le verific in fiecare zi, si nici n-as vrea sa ma transform in Angela, insa cineva la marketonline are grija sa imi aduca aminte in fiecare zi de fiecare link lipsa(You do the math ). 3. articolele, in numar de patru, pe cate o tema propusa de marketonline. Prima, cea a faimoaselor 7 stele, a avut cate stele, atatea recenzii. Aici, pe langa lipsa de timp, care ne opreste pe fiecare din noi de la a deveni blogger full-time, mai e si o problema pe care trebuie sa o luam, cu totii, in calcul la urmatoarele campanii, sociale sau comerciale: lipsa de inspiratie pe o tema data. E singurul lucru la care ma gandesc ca a determinat o asemenea intarziere in scrierea celor patru articole. Si ma gandesc la solutii pentru a o combate, si pentru a va ajuta pe toti sa va tineti, in final, promisiunea. Revin cu un articol dedicat pe tema asta. Iata-l. [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Apel la responsabilitate — September 28, 2007 @ 10:47 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu