post O noua conferinta despre bloguri

September 25th, 2007

Insemnare despre: advertising,blogging,business,comunicare,internet,marketing,massmedia — clickio @ 9:06 am

In cadrul conferintei Toolbox: Online communication, despre care va povesteam mai devreme, continua “segregatia bloggeri vs jurnalisti”, prin faptul ca participantii vor avea de ales intre doua module: Clasicul “Fata in fata cu jurnalistii” vs “Fata in fata cu bloggerii”.

Dati un click pentru a compara programul celor doua module, din care, daca participati, va trebui sa va alegeti unul, pentru ca se desfasoara simultan(va recomand tactica mea: veniti in echipe de cate 2, faceti schimb la pauza pentru diversitate, luati notite si faceti schimb de experienta dupa).


MODUL PR & BLOGGING

14.00 – 15.30: Seminar | De la blog de companie la PR pe bloguri

Blogging: Oportunitate sau Amenintare?

• Ai sau nu ai nevoie de blog
• Cum sa lansezi un blog de companie
• Cine scrie blogul companiei
• Cum sa implici angajatii sa scrie
• Amenintari ce pot aparea

PR pe bloguri?

• La ce este bun un blog (in campaniile de relatii publice)
• Cum te adresezi bloggerilor
• Putina etica nu strica

Efect de blog: Studii de caz

• Cum au rasunat in blogosfera locala actiunile unor companii sau oameni.
• Ce putem invata din experienta altora

VORBITORI INVITATI

• Mirona Iliescu, Managing Partner, Artemis
• Sorana Savu, Managing Partner, Premium Communication
• Carmen Holotescu, Director, Timsoft

Moderator: Ionut Oprea, Managing Partner, BlogAgency

15.30 – 16.00: PAUZA DE CAFEA 16.00 – 17.30: Dezbatere | Fata in fata cu bloggerii

O masa rotunda in cadrul careia bloggeri cu experienta vor raspunde la intrebarile audientei si vor impartasi din experientele si asteptarile lor.

VORBITORI INVITATI

Vali Petcu, Blogger
• Catalin Tenita, Managing Partner, Tree Works
• Dragos Novac, Managing Partner, Krogos
• Radu Ionescu, Managing Partner, Kinecto

Moderator: Bobby Voicu, Blogger & Consultant Blogging

Dincolo vom avea:
MODUL PR & NEW MEDIA

14.00 – 15.30: Seminar | Strategii de comunicare in new media
Offline vs Online: Tratamente diferite?

• Cat de dezvoltata e media online in Romania
• Cum comunicam cu jurnalistii online

Importanta documentarii online

• Ce informatii cauta online jurnalistii?
• Importanta site-ului companiei pentru jurnalisti
• Ce ar trebui sa ofere sectiunea media

Ce ar mai fi de facut?

• Viitorul va fi video. Cum suna Video PR?
• Second Life: Moft sau necesitate
• Pariul pe social networking?

15.30 – 16.00: PAUZA DE CAFEA 16.00 – 17.30: Dezbatere| Fata in fata cu jurnalistii

O masa rotunda ce va dezvalui din particularitatile jurnalismului online si felul in care relatia PR – jurnalist ar trebui sa evolueze in era Internetului.

Moderator: Bradut Ulmanu, Director, Start Media

6 Comments »

  1. Zi-mi te rog cum ma pot incrie sa particip si eu?

    Comment by Dragos — September 25, 2007 @ 3:06 pm

  2. Salut,Dragos. Pai intra direct pe pagina de inscrieri evenimentului Toolbox: Online communication, disponibila aici:
    http://www.etoolbox.ro/onlinecommunication/inregistrare.php

    Comment by clickio — September 25, 2007 @ 3:10 pm

  3. Multumesc mult!

    Comment by Dragos — September 25, 2007 @ 3:41 pm

  4. Ma voi traiti pe lumea asta ?
    Jurnalisti vs. bloggeri … :|

    It’s easy : jurnalistii au o diploma, blogerii freaca menta si dau copy paste si se joaca leapsa prin blogosfera (vezi ca si tu tocmai ai facut asta).

    Deci nu vad ce rost are sa organizati sute de evenimente in care sa dezbateti si nu stiu ce, cand ce am zis eu cu un paragraf mai sus e concluzia.

    Comment by Pirahna — September 28, 2007 @ 2:11 am

  5. Piranha, nu e o conferinta despre “bloggeri versus jurnalisti”, ci sunt doua seminarii despre cum te pot ajuta, ca firma, blogurile si ziarele, sa fii mai cunoscut.

    Special sunt puse separat, pentru a nu mai alimenta conflictul dintre cele doua tabere, ci pentru a discuta separat, despre ce ar putea face firmele pentru a lucra cat mai bine cu fiecare din ei, pentru succesul fiecarei parti.

    Iar leapsa mea nu e degeaba, eu chiar imi propun sa contribui la o schimbare prin rezultatele pe care le va avea acest nou experiment social.

    Si, nu in ultimul rand, bloggerii nu freaca menta, sau cel putin nu toti, imi pare rau daca ai impresia asta, mai ales pe blogul meu, unde eu cred ca am scris destule lucruri interesante si utile de-a lungul vremii incat sa nu dau impresia ca frec menta :)

    Comment by clickio — September 28, 2007 @ 2:21 am

  6. Nu cred ca ar trebui sa se vorbeasca de firme …

    Adica o firma care se respecta (fie ea si la inceput) are grija sa aiba propriile tactici de promovare/marketing (daca nu te pricepi, angajezi pe cineva, ca d-aia e firma).
    Si exista intotdeauna purtatori de cuvant si conferinte.
    Pentru firmele mici exista telefon, e-mail si bun simt.

    Si, nu in ultimul rand, bloggerii nu freaca menta, sau cel putin nu toti, imi pare rau daca ai impresia asta, mai ales pe blogul meu, unde eu cred ca am scris destule lucruri interesante si utile de-a lungul vremii incat sa nu dau impresia ca frec menta

    Nu am vazut multe copy+paste-uri pe blogul asta, deci ai un +. Dar am vazut taguieli si post-uri “platite” deci un -.
    Sunt de parere ca nu prea conteaza daca scrii lucruri interesante sau utile, conteaza daca le scrii tu.

    PS: It’s Pirahna, but you can call me Piry
    PS2: Vroiam sa scriu mai mult dar simt ca ma repet.

    Comment by Pirahna — September 28, 2007 @ 11:58 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu