post La conferinta Masterplan, urmeaza sesiunea a doua

October 9th, 2007

Insemnare despre: business,marketing — clickio @ 10:56 am

11:30 – 13:00: Sesiunea II: Planning & Research

Rolul cercetarii in procesul de planning si strategie
Considerata in trecut modalitatea de a afla “ce mai crede consumatorul” si prima indatorire a unui strateg, cercetarea este astazi un motiv de dezbatere. Se face cercetare profesionista in Romania? Este o idée buna ca insight-urile sa fie generate in focus grupuri? Ce inseamna cerectare creativa? Cata credibilitate trebuie sa acordam consumatorului? Ce tactici folosim pentru a extrage informatie utila si originala de la targetul nostru – toate acestea vor fi discutate de invitatii Masterplan 2007.

VORBITORI
Sorin Psatta, Strategy & Research Director, Graffiti BBDO
“Cat de planificata este (ori trebuie sa fie) planificarea comunicarii?”

Dan Petre, Managing Partner, D&D Research
“De ce imi place sa lucrez cu planner-ul”

Elena Ionita, Senior Strategic Planner, Leo Burnett
“Wash&Go: Mum gets it again – P&G case study, APG Creative Strategy Awards 2007 shortlist”

Moderator: Stefan Stroe, Head of Consumer Context Planning, Starcom

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu