post Email marketing: reconfirmarea abonariii, un exemplu de urmat

December 3rd, 2008

Insemnare despre: internet,marketing,romania perfectibila — clickio @ 2:43 pm

Azi am primit un email de reconfirmare a abonarii mele la newsletterul Cinema al portalului Acasa.ro:

Deoarece am observat ca in ultimele sase luni tu nu ai mai interactionat cu newsletterul nostru de cinema, te rugam sa ne confirmi ca doresti sa mai primesti acest newsletter si pe viitor, printr-un click pe butonul de mai jos:

Doresc sa primesc in continuare newsletterul Cinema acasa.ro

Daca ai sugestii legate de continutul sau forma newsletterului, te rugam sa ne scrii la adresa cinema@acasa.ro

Salut initiativa si imi doresc sa fie luata ca exemplu de cat mai multi publisheri din internetul romanesc.

Inca un exemplu ca Romania e, asa cum imi place mie sa zic, perfectibila :)

10 Comments »

  1. Da, foarte bine spus si implementat :)

    Comment by Alex Volocaru — December 3, 2008 @ 4:35 pm

  2. Admirabil ca aud pentru prima data de chestia asta de la un portal romanesc.

    Sunt curioasa totusi care a fost raspunsul tau.

    Comment by Iulia Gus — December 3, 2008 @ 9:53 pm

  3. Pai eu de felul meu sunt supra-incarcat, adica primesc mai multe newslettere decat pot citi, si din cand in cand ma mai dezabonez pe cele pentru care imi dau seama ca nu mai am deloc timp. Asa ca n-am reconfirmat, desi ar fi meritat.

    M-as simti bine sa fiu pe lista unei companii care vrea sa aiba o politica responsabila de email marketing. La modul ideal, toate ar trebui sa fie asa.

    Comment by clickio — December 3, 2008 @ 10:08 pm

  4. Chiar e un exemplu de laudat si sunt constienti ca oricum nu ii ajuta cu nimic daca trimit newsletter-ul unor persoane care nu il citesc.

    Comment by sandossu — December 3, 2008 @ 11:52 pm

  5. WOW, nu-mi vine sa cred :) esti un om norocos, eu inca nu am avut parte de asa ceva.

    Comment by criserb — December 4, 2008 @ 1:52 pm

  6. E bine ca s-a putut si dpdv tehnic :)

    Comment by Bogdan Iordache — December 5, 2008 @ 1:00 am

  7. Multumim pentru aprecieri. Aceasta campanie de reconfirmare a abonarii nu ar fi fost posibila fara ajutorul Conectoo si a lui Bogdan cu care colaboram pentru trimiterea campaniilor de newslettere si care ne ajuta sa ne perfectionam bunele practici.

    Comment by Camelia Manzatu — December 5, 2008 @ 11:03 am

  8. *al lui Bogdan

    Comment by Camelia Manzatu — December 5, 2008 @ 11:04 am

  9. Cred ca este unul dintre putinele newslettere romanesti care fac chestia asta. Multi fac tot posibilul sa-ti bage pe gat tot felul de reclame si de „stiri”, iar ei, cu mai mult respect fata de nervii si de mailul tau, te intreaba frumos daca mai vrei sau nu sa primesti ceva de la ei.

    Comment by Grim_Cris — December 9, 2008 @ 12:14 pm

  10. [...] folosind practica de excelenta in email marketing numita reconfirmarea abonarii, pentru care i-am laudat si pe cei de la portalul acasa.ro cand au folosit-o. Din nou, felicitari, si un bun exemplu pentru restul industriei. Chiar e un exemplu la tinta, sper [...]

    Pingback by Email marketing: Si IQads practica reconfirmarea abonarii | Ionut Oprea — January 14, 2009 @ 3:37 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu