post Email marketing: Si IQads practica reconfirmarea abonarii

January 14th, 2009

Insemnare despre: advertising,internet,marketing — clickio @ 3:37 pm

IQads se mentine in lumea buna a internetului folosind practica de excelenta in email marketing numita reconfirmarea abonarii, pentru care i-am laudat si pe cei de la portalul acasa.ro cand au folosit-o. Din nou, felicitari, si un bun exemplu pentru restul industriei. Chiar e un exemplu la tinta, sper ca toti marketerii care s-au reabonat cu ocazia asta la IQads sa fi invatat si cum se face, pentru propria activitate.

Subject: IMPORTANT: Te rugam sa ne confirmi ca doresti sa mai primesti vesti de la IQads
Wednesday, 14 January, 2009 2:27 PM
From: “IQads – Mirabela Manea” <contact@IQads.ro>

Am observat ca in ultimele 6 luni nu ai citit newsletterul nostru.

Daca, totusi, pauza de publicitate IQads nu iti este indiferenta si vrei sa continue, click aici pentru a-ti reconfirma interesul si pentru a primi in continuare newsletterele noastre.

Vrem sa facem acest newsletterul pe placul tau, asa ca daca tu crezi ca ii lipseste ceva, asteptam sugestiile tale la contact@IQads.ro

5 Comments »

  1. o lectie si ptr companii, dar oare risca ele sa afle (omul care da banu’ ptr campanie) ca vreun abonat…sau 2, sau 100 NU VOR sa mai primeasca newsletter-ul?…ca poate nu se mai citeste, ca poate s-a prafuit?…ca poate ar trebui modificat si orientat cartre satisfacerea cererii clientilor – deci mai multa munca!

    Comment by Raluca — January 14, 2009 @ 7:39 pm

  2. Da, ai nevoie de curaj pentru a face asta PENTRU PRIMA DATA. Insa nu e vorba de o problema a actiunii de curatenie, ci de o asteptare exagerata in momentul in care incepi sa-ti construiesti lista, trebuie sa-ti asumi faptul ca o rata de renuntare(americanii ii zic “churn rate”) va exista oricum, e un lucru natural, trebuie sa o afli, sa ti-o asumi, si sa incerci sa o scazi, ca pe orice indicator negativ.

    INSA o astfel de curatenie, oricat de rar s-ar desfasura, te scuteste de scandaluri legate de utilizatori care uita cand s-au inscris, sau care brusc au impresia ca primesc prea multe emailuri in general sau de la un anumit marketer, si incep sa faca scandal fie online, pe forumuri bloguri, fie se razbuna catalogand ca Spam respectivele emailuri in serviciile de email folosite, fie prin reclamatii la institutiile autorizate.

    Si exista publisheri mari in Romania care au astfel de probleme tocmai in lipsa unei astfel de curatenii.

    A, si inca o chestie. O astfel de curatenie, chiar daca iti micsoreaza numarul de adrese la care livrezi, iti poate creste performanta actiunilor de marketing sau a campaniilor pentru clienti, printr-o rata de deschidere/click mult mai mare (pentru ca ai scos prin curatare fix utilizatorii inactivi sau cu activitate slaba)

    Comment by clickio — January 14, 2009 @ 7:48 pm

  3. [...] responsabil prin email, ajutandu-le si sa implementeze astfel de programe (ei au implementat si reconfirmarea abonarii la IQads) anunta intr-un comentariu la Lista companiilor care practica reconfirmarea abonarii inca doua [...]

    Pingback by Cinematografele fac email marketing responsabil | Ionut Oprea — January 26, 2009 @ 6:30 pm

  4. Dar cum se face tehnic asta? Serverele de mail de genul mdaemon au optiunea asta?

    Comment by GreuDeGasitID — January 27, 2009 @ 11:23 pm

  5. Nu, nu cred, trebuie sa folosesti un serviciu specializat de email marketing care iti ofera posibilitatea asta.

    Comment by clickio — January 28, 2009 @ 8:33 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu