post Email marketing:Lista companiilor/site-urilor care practica reconfirmarea abonarii

January 16th, 2009

Insemnare despre: advertising,comunicare,ecommerce,internet,marketing,romania perfectibila — clickio @ 10:56 am

Pentru a sustine si mai puternic impunerea acestui standard de excelenta in email marketing, care in final, va face pe toata lumea fericita (ca industrie nu vom mai avea atatea acuzatii de spam nefondate, companiile care fac email marketing isi vor creste performantele, si utilizatorii vor primi, per total, mai putine emailuri), am sa fac o lista cu toate site-urile sau toate companiile care au acest standard implementat.

Nu e vorba doar de acest standard, ci de impunerea unui principiu, acela de email marketing responsabil. Ecologic, daca vreti, fara risipa. Ori curatarea listelor este primul pas, si este cel mai clar semn al unei politici responsabile de email marketing. Si astept cu mare interes ca lista sa fie din ce in ce mai lunga si sa tinda chiar catre lista companiilor cu activitate pe internet in Romania.

Pana acum am consemnat asa:

1. Acasa.ro

2. IQads

3. Avocatnet.ro (Alin, mai zi-mi tu cateva despre care stii ca fac asta!)

4. CinemaPro

5. Hollywood Multiplex

6. CinemaRx

7. DailyBusiness.ro

Asteptam restul de companii care isi reconfirma periodic adresele de email pe care le folosesc in activitati de email marketing sa isi revendice dreptul de a fi in aceasta lista, pe care o voi promova prin toate mijloacele posibile.

Lista va fi dinamica, adica va putea primi si reclamatii, si poate extindem criteriile si la alte principii de email marketing. Insa pentru inceput, este suficient.

Poate, candva, dupa ce lista va deveni mai consistenta, macar o mica-minuscula parte din utilizatorii de email o vor consulta inainte sa se aboneze la un newsletter, pentru a verifica pe loc cat de responsabila e acea companie cu adevarat, nu doar la nivel declarativ, pe pagina de inregistrare.

9 Comments »

  1. Buna ideea – de ce nu se face chestia asta in cadrul IAB ? :-)

    Comment by Bogdan — January 16, 2009 @ 1:18 pm

  2. La IAB avem un set de standarde si recomandari in ce priveste marketingul prin email, la momentul redactarii acelui document nu am inclus si aceasta practica.

    Urmeaza sa vedem la o reevaluare a acelor standarde ce modificam.

    Insa pana atunci, sa incercam sa construim lista aici. Tu ce companii stii ca fac asta?

    Comment by clickio — January 16, 2009 @ 1:25 pm

  3. Mai adauga pls Hollywood Multiplex si CinemaPro…reconfirmari coduse de noi…deasemenea si cea de la IQads tot de la noi este ;) .

    Comment by Andrei Georgescu — January 24, 2009 @ 2:24 am

  4. Merci, Andrei, am sa le adaug in lista, mai zi-mi si altele.

    Comment by clickio — January 24, 2009 @ 7:24 pm

  5. [...] alt site/publisher pe lista companiilor care dau cea mai clara dovada de email marketing responsabil: CinemaRX, site dezvoltat de Publimedia din Cluj (fara nici o legatura cu compania care scoate ZF si [...]

    Pingback by CinemaRX/Publimedia, in randul email marketerilor responsabili | Ionut Oprea — February 6, 2009 @ 12:19 pm

  6. mai adauga DailyBusiness

    Comment by Andrei Georgescu — March 12, 2009 @ 7:21 pm

  7. [...] Pentru ca sustine initiativa Lista companiilor care practica reconfirmarea abonatilor la newslettere, atat prin lucrul cu multe din companiile de acolo, cat si prin anuntarea lor aici, in aceasta [...]

    Pingback by Ionut Oprea » Excelenta in email marketing — March 20, 2009 @ 11:06 am

  8. Salut Ionut, nu stiu daca mai repet, pentru ca am mai incercat sa comentez si se pare ca nu a mers, dar te rog sa treci in lista site-urilor care fac reconfirmarea auto.ro si bloombiz.ro.
    Urmeaza in cel mai scurt timp si celelalte site-uri din portofoliu, dar pe pe care o sa le anuntam la momentul potrivit :) .
    Si in plus multumirile noastre catre Conectoo pentru tot ajutorul dat in implementarea best practices in domeniu

    Comment by Bogdan AXINIA — March 21, 2009 @ 1:39 pm

  9. Mai adauga http://www.recuperamdatorii.ro
    Salut,
    Ma bucur ca exista oameni deschisi la minte,care fac si accepta aceasta forma de promovare ca fiind ceva modern si ffff eficient.Ma ocup cu aceste lucruri de acum 2 ani,dar acum am reusit sa fac un program si sa trimit organizat si mult mai eficient si usor.

    Comment by Teo — August 6, 2009 @ 1:24 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu