post Revista presei despre online: Potential, fara previziuni, cu studii, si marea publicitate

January 29th, 2009

Insemnare despre: advertising,amuzante,business,comunicare,internet,marketing — clickio @ 9:49 am

Unu

UAPR si D&D Research au lansat ieri AdMarket 2008, un studiu despre perceptia clientilor asupra industriei de publicitate. Una din intrebari se referea la potentialul fiecarui mediu. Raspunsurile la chestionar sunt pe Hotnews.

Care dintre urmatoarele tipuri de activitati de marketing si comunicare credeti ca vor avea cel mai mare potential de dezvoltare, in viitor?

  • Interactive/web design/mobile marketing 83%

Insa nu va asteptati neaparat ca piata de marketing si publicitate pe internet sa creasca atat de mult. In primul rand, e vorba de potential, despre care stim, vorbim permanent despre el, trebuie doar sa-l exploatam, iar in al doilea, am o banuiala ca pentru ei intrebarea si raspunsul asta i-au dus cu gandul (si) la activitati ca:

- trebuie sa refacem site-ul

- trebuie sa mai angajez pe cineva pentru site

- anul asta am sa mai trimit niste sms-uri

Doi

IAB Romania a  lansat ROADS (Romanian Online Advertising Survey) pentru a exista cifre oficiale despre piata de internet din Romania, utile ca si context in orice material care vrea sa vorbeasca de tendinte. Insa saptamana asta, inca sub influenta vremii de afara, toti jurnalistii au vrut sa scrie despre tendinte in publicitatea online in Romania in 2009. Bogdana Butnar, sefa MRM Partners(McCann Ericksson)s-a enervat si le-a raspuns: “A face estimari pentru industria de publicitate online e un joc periculos”.

Mai sunt in jur de doua luni pana la a doua editie ROADS (Romanian Online Advertising Survey), care va prezenta datele despre al doilea semestru din 2008, si o comparatie completa intre 2007 si 2008. Cred ca atunci ne vom putea face cu totii calcule mai exacte.

Trei

Stirea despre primul studiu de audienta pentru blogurile romanesti a aparut in majoritatea publicatiilor importante: buletinele Mediafax si NewsIn,  IQads, Hotnews, Wall-Street, 9am/business. Cum Costin Ionescu m-a intrebat lucruri in plus, pe Hotnews e varianta cea mai cuprinzatoare a stirii.

Patru

La final, sa ne inveselim putin cu o gaselnita a lui Alexandre Almajeanu, investitor in online-ul international si in cel romanesc ( metropotam si erepublik):

Legenda: ce iese cand combini mica publicitate cu advertisingul? o “MARE publicitate” :) )

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu