post O perspectiva constructiva: BMG lanseaza anti-criza.ro

February 12th, 2009

Insemnare despre: internet,massmedia — clickio @ 9:22 am

Daca in mediul de business criza e o sursa continua de provocari, in massmedia e o iluzie. Iluzia ca vai, criza e un subiect care ar putea vinde, cel putin la fel de bine ca sexul. Si cel mai grav efect al acestei iluzii este tendinta generala de tabloidizare a presei de business.

Nu mai tin minte studiul care a aratat ca publicul romanesc nu da doi bani pe subiectul criza, insa tin minte ca a fost unul, si ca asta a fost rezultatul. Unii, probabil, din cauza faptului ca ultimii 20 de ani au fost o criza continua, permanenta, in toate domeniile. Adica din suprasaturatie.

De mai bine de doi ani vorbesc de un concept foarte simplu: utilitaiment. Cred ca succesul unui vehicul media, de orice fel, tine fie de utilitatea pe care o construieste, fie de divertismentul pe care il contine, fie de o combinatie inteligenta si adecvata intre cele doua. Si cred ca asta va face diferenta, si online, si offline, intre media care va supravietui si cea care nu.

Ei bine azi am vazut o initiativa care are potential in directia asta. La polul opus fata de Realitatea-Catavencu, care a facut un site dedicat cu stiri despre criza, vai, criza, sa scriem cat mai mult despre criza, poate reusim sa o amplificam, ca sa demonstram ca suntem a patra putere in stat, iMedia BMG lanseaza pe BizCity o sectiune constructiva, axata pe solutii anti-criza. Cred ca ar putea avea succes si dupa ce trece perioada de acum, pentru ca oricand vor exista crize la nivelele inferioare, si oricand vor fi nevoie de solutii la probleme.

Ramane de vazut daca sectiunea va raspunde asteptarilor.  Ii acord momentan prezumtia de utilitate, si promit sa o urmaresc.

Update: cineva imi atrage atentia ca BizCity nu mai tine de iMedia, ci de BMG. Am corectat.

11 Comments »

  1. iMedia nu mai are treaba cu BizCity de foarte mult timp, site-ul apartine BMG

    check your facts

    Comment by Florin — February 12, 2009 @ 10:29 am

  2. este un proiect rockmedia dezvoltat pe bizcity, nu imedia ;)

    Comment by adina — February 12, 2009 @ 10:30 am

  3. deci nici BMG nu e? Of. Voua nu vi se pare un pic confuzant?

    Comment by clickio — February 12, 2009 @ 10:34 am

  4. Mie mi se pare util un site cu stiri despre criza, informatia e aur pe vremurile astea, chiar daca sunt numai stiri proaste.

    Comment by Eml — February 12, 2009 @ 10:42 am

  5. anti-criza.ro e un proiect BizCity, care apartine companiei Rockmedia. Rockmedia are acelasi proprietar ca si BMG, dar inglobeaza doar proiectele online.

    Comment by juicero — February 12, 2009 @ 12:19 pm

  6. Am inteles, deci Rockmedia e un fel de BMG Interactive, corect?:)

    Comment by clickio — February 12, 2009 @ 12:30 pm

  7. Eml, e normal sa te poti informa despre criza, insa prea mult strica. Risti sa te pierzi in detalii si sa pierzi viziunea de ansamblu.

    Comment by clickio — February 12, 2009 @ 12:31 pm

  8. Rockmedia e compania online care are afloo.ro, ikonect.ro, bizcampus.ro, bizcity.ro etc

    Comment by Gabi — February 12, 2009 @ 1:07 pm

  9. nu face parte din grupul bmg..

    Comment by Gabi — February 12, 2009 @ 1:08 pm

  10. corect, Ionut. Pana la urma ne-am lamurit

    Comment by juicero — February 12, 2009 @ 1:15 pm

  11. OK, am aflat al cui e site-ul. Intrebarea este:
    ce informatii va asteptati sa gasiti pe un astfel de site si ce lipseste?

    Mie mi-a placut si solvabil.ro, initiativele de educatie financiara si economica sunt laudabile.

    Comment by Criza financiara — February 16, 2009 @ 5:41 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu