post Discutii despre publicitatea online si problemele ei

April 30th, 2009

Insemnare despre: business,IAB — clickio @ 8:20 am

Ieri a fost o seara interesanta la Web-Club, pentru ca a fost cea mai mare dezordine in discutii de pana acum. Insa cred ca tot suntem castigati cu ceva, ca industrie: poate macar cei prezenti si-au dat seama cata nevoie e sa lucreze impreuna pentru a gasi solutii si ca rezolvarea problemelor industriei nu se poate intampla decat intr-un cadru organizat.

Niciodata nu a fost mai clar ca aseara ca despre problemele industriei de publicitate online nu se poate discuta asa, la intamplare, pentru ca fiecare din cei care au luat cuvantul au reclamat problemele care-i erau cel mai la indemana, sau au raspuns altuia dinainte, si a rezultat un vacarm permanent in care nici nu au reusit toti sa-si exprime si explice un punct de vedere, si nici nu am reusit sa ne concentram asupra unei probleme anume.

La final, Bogdana ne certa pe toti cei care am tacut, ca “de ce n-am spus nimic?” Pentru ca nu asa se pun pe masa problemele, si in mod clar nu asa se rezolva, dupa cum am si vazut.

Am pregatit la IAB Romania o abordare mai structurata a “problemei problemelor”, adica un sondaj pe care il vom trimite saptamana viitoare catre agentii si clienti, si ii vom ruga sa evalueze probleme, urgente, prioritati, si pe care il vom prezenta la urmatoarea AGA a IAB Romania, la sfarsitul lunii mai. Si oricine vrea sa isi asume rezolvarea unei probleme anume, este invitat sa participe la grupurile de lucru

Daca nu sunteti membru IAB si doriti sa participati la acest sondaj, va invit sa imi trimiteti un email pe adresa afisata in coloana stanga.

1 Comment »

  1. Citisem undeva ca s-a spus despre online ca nu va ajunge offline-ul la castig. Nu are potential sau nu se vrea? Eu cred ca cineva nu va dori ca online-ul sa bata offline-ul la publicitate. Interese si goana dupa bani. Asta este interesul principal. Faptul ca vrem relevanta, e doar asa de fatada.

    Comment by sorin — May 1, 2009 @ 2:39 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu