post Tactici ong-iste de marketing online?

May 15th, 2009

Insemnare despre: marketing — clickio @ 8:04 am

Ma intreba ieri cineva “Stii ca declaratia 200 de pe internet are deja sectiunea privind ONG-ul catre care redirectionezi cei 2% gata completat?” Si am cautat. Intr-adevar, exista cateva ONG-uri care au adoptat o tactica mai directa decat o campanie clasica pentru 2%. Au introdus pe site-ul propriu o versiune pre-completata cu datele lor, si fie l-au optimizat bine pentru motoarele de cautare, fie au lansat o campanie Adwords prin care anuntau ca poti descarca de acolo acest formular.

Cum vi se pare mecanismul asta? Nu e oare inselator pentru cei care il descarca? Seamana cu practicile de bait & switch? In fond, ei par sa iti ofere doar acel formular, insa abia in pasul urmator te anunta ca e pre-completat cu datele lor (si doar ONG-ul cu campanie AdWords facea precizarea asta tarzie).

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu