post Overselling in publicitatea online in .ro?

June 25th, 2009

Insemnare despre: advertising,amuzante,business,romania perfectibila — clickio @ 2:12 pm

Vad din ce in ce mai multe site-uri sufocate de bannere. Avem deja o problema de inventar pe site-urile romanesti? Sau care sa fie explicatia? Chiar e nevoie sa punem banner peste banner peste banner?

Doar azi am vazut doua, si saptamana trecuta alte trei cazuri:

1. Automarket care se auto-ironizeaza pe twitter cu “performanta” de mai jos
Overlayer over layer over over overlayer

2. Trei dintr-un foc: Metropotam, GSP si Daily Business (via capslock.ro)

3. Primul blog sufocat de bannere: paginademedia.ro
paginademedia

5 Comments »

  1. :(

    Comment by Gabriel David — June 25, 2009 @ 2:34 pm

  2. Obae arata ca-n fata medicului ginecolog. Un usor disconfort.

    Comment by Mircea Popescu — June 25, 2009 @ 5:58 pm

  3. Nu. N-ai inteles. Paginademedia.ro NU este un blog, ci o publicatie online construita pe principii jurnalistice. http://sp2.ro/4efa1a

    :-)

    Comment by Costin — June 25, 2009 @ 8:44 pm

  4. Costin, despre principiile jurnalistice si bloguri am discutat la articolul anterior, intr-adevar, paginademedia inca nu e blog pentru ca, asa cum spuneam in urma cu doua articole, blogul inseamna nu doar articole, ci si discutii pe marginea lor, care acolo cam lipsesc…

    Comment by clickio — June 26, 2009 @ 6:00 am

  5. Ionut,
    vezi ca ai scris “primul blog” mai sus. :-)

    Stiu sunt prea subtil. :-p

    Comment by Costin — June 26, 2009 @ 12:10 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu