post Cum te poate ajuta un blog profesional in business

July 31st, 2009

Insemnare despre: internet — clickio @ 1:05 pm

De-a lungul celor trei ani de cand scriu pe clickio.ro incercand sa ma pastrez, pe de o parte, in sfera subiectelor de industrie, si pe de alta parte, intr-o perspectiva constructiva si utila, de multe ori dezinteresata, blogul mi-a adus o serie de surprize placute si la nivel de business, nu doar la nivel personal (unde ce-i drept au fost mult mai multe).

Primele suprize au fost cativa clienti care m-au cunoscut prin intermediul blogului si care pe urma au derulat campanii prin STANDOUT sau alte servicii ale agentiei.

Urmatoarele surprize au venit din partea massmedia, care a inceput sa ma citeze direct de pe blog, sa ma sune pentru comentarii in urma unor pareri pe blog, sau sa-mi ceara sa colaboram la anumite materiale in urma unor articole pe blog (Adi, n-am uitat, in weekendul asta ai comentariile mele!)

Cea mai recenta dintre ele a venit astazi pe email, de la o colega de industrie careia ii cerusem o oferta pentru o colaborare: “Acum 5 secunde am realizat de unde imi era cunoscut numele dumneavoastra.Imi plac scrierile dumneavoastra . Pentru asta o sa-mi revad propria oferta, de unde si zicala, imaginea personala face mai mult decat ce masori in bani si cu bani.”

Cum sa nu fii motivat sa scrii pe blog cand primesti astfel de aprecieri?

Si ca sa nu lasam aprecierile anonime, colega cu pricina este Vera Heiman, Premium Services Account Manager la Imobiliare.ro, cu blog aici si pagina de Facebook aici.

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu