post Bannerele fake in 2010

August 27th, 2010

Insemnare despre: advertising,divertisment — clickio @ 8:35 am

De-a lungul vremii au aparut tot felul de bannere, unele mai dubioase, altele mai putin, care simulau elemente deja cunoscute de utillizatori. Marea lor majoritate sunt pacaleli, adica sunt menite sa dai click pe ele curios despre ce este vorba in respectivele elemente simulata si sa te duca pe site-uri cu un scop total diferit, de la pariuri la jocuri online, la dating si alte nebunii.

bannere care simulau ferestrele de mesaj din sistemul de operare Windows
bannere care simulau ferestre de mesagerie instantanee
bannere care te invita sa impusti rate, pirati,iphone-uri, samd

Ei bine, am dat azi peste primul banner care simuleaza o functie Facebook:

Bannerele fake in 2010

Daca mai aveti exemple din cele mai vechi, lasati-mi un link in comentariu, sa facem un mini-muzeu al bannerelor fake:)

9 Comments »

  1. tot nu functioneaza butonul de tweet :|

    “URL required

    ‘url’ parameter does not contain a valid URL.”

    Comment by Stefan Murgeanu — August 27, 2010 @ 10:01 am

  2. mai sunt reclamele alea cu interfata de chat. bine, astea le gasesti pe site-uri de warez sau porneturi :)

    Comment by colaholicu — August 27, 2010 @ 10:36 am

  3. in afara se face asta de muuuuulti ani…. unde e noutatea inafara de faptul ca e in romanica?

    Comment by necenzurat — August 31, 2010 @ 8:49 am

  4. Noutatea e ca acum folosesc fake facebook ads:) what’s next?:) fake foursquare check-ins?:)

    Comment by Ionut Oprea — August 31, 2010 @ 8:51 am

  5. [...] Oprea1 ne cere ajutorul pentru a putea face o lista cu exemple de bannere fake, adica acele bannere care utilizeaza [...]

    Pingback by Bannere “fake” pentru Ionut Oprea | refresh.ro — August 31, 2010 @ 9:59 pm

  6. Pe Andreea Popescu de pe Facebook trebuie sa o fi vazut :) )

    Apare foarte des pe twitpic.

    Comment by Valy — August 31, 2010 @ 10:52 pm

  7. Sau asta: http://imgur.com/Z8rsM.jpg

    Comment by Valy — August 31, 2010 @ 10:56 pm

  8. @Oprea Ionut – Degeaba cumperi spatiu publicitar si afisezi astfel de bannere atat timp cat mesajul bannerului este cu totul diferit de continutul site-ului.

    Sunt sigur ca un astfel de banner poate sa iti aduca un vizitator ce sta la tine pe site cel mult doua secunde, nu mai mult. Plus ca, numarul de vizitatori sau de clienti nu va creste cu astfel de bannere.

    Comment by Robciuc Ionut — September 3, 2010 @ 2:08 pm

  9. Da, Ionut, ai dreptate insa cei care fac astfel de campanii fake se bazeaza pe volum mare de afisari ieftine, din care chiar daca procentul de raspuns este mic, tot conteaza.

    Comment by clickio — September 15, 2010 @ 7:57 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu