post Doua virale ‘ongoing’

September 15th, 2010

Insemnare despre: advertising,internet — clickio @ 1:07 pm

Dupa succesul pe care l-a avut Subservientchicken, campanie creata de C+P+B pentru Burger King (40 milioane de unici in 30 de zile), si Google/Youtube au preluat ideea unui set de clipuri care sa para ca poate raspunde la aproape orice cuvinte cheie ai introduce, prin campania “A hunter shoots a bear”, descrisa deja de Ariel pe refresh.ro.

Intr-adevar, au adaptat campania la structura paginii Youtube, insa modelul campaniei e cel de acum 2 ani.

La o scara putin mai mica, o aplicatie pentru iPad merge pe varianta clasica, de clip atat de simplu si amuzant incat nu te poti abtine sa razi de fiecare data cand il vezi, cu Get the new Newsday iPad application, pe care vi-l arat mai jos, ca, vorba aia, nu esti blogger daca nu pui din cand in cand un clip de pe Youtube:). 1 milion de afisari in 5 zile. Incerc sa aflu si cate descarcari de aplicatie a generat, desi sunt sigur ca au fost destule.

2 Comments »

  1. Pe sistemul celor de la Burger King a fost facuta si campania de la profm si multe altele. Ei au “inventat roata” daca se poate spune asa :0

    Comment by Valy — September 15, 2010 @ 1:34 pm

  2. [...] This post was mentioned on Twitter by Billy. and Allexa., Sertarul cu feeduri. Sertarul cu feeduri said: Doua virale ‘ongoing’ http://bit.ly/aCBX5U [...]

    Pingback by Tweets that mention Doua virale ‘ongoing’ | Ionut Oprea -- Topsy.com — September 15, 2010 @ 2:29 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu