post Visul “The way you want it”, varianta Puma

November 18th, 2010

Insemnare despre: evenimente — clickio @ 9:20 am

Una din marile provocari ale marketingului a fost managementul gusturilor clientilor, care sunt atat de diverse si amestecate incat trebuie sa faci eforturi mari pentru a le intelege, pentru a le grupa, si pentru  a construi produse si servicii pe baza paletei de gusturi pe care ti-o alegi.

Managementul gusturilor a impartit orice domeniu comercial in doua: pe de o parte servicii si produse de masa, care incearca sa acopere cat mai mult dintr-un segment sau mai multe de public, cu un produs care se apropie de anumite trasaturi de gust ale acelor segmente, si pe de alta parte, servicii si produse la comanda, care nu mai generalizeaza, ci adreseaza punctual gusturile individuale ale fiecarui client.

Insa fiecare din cele doua zone astfel create a tanjit dupa potentialul celeilalte, insa n-a putut face nimic. In 2010 insa, tehnologia le permite tot mai multor companii sa imbine productia in masa cu personalizarea individuala. Ieri am aflat de ultima initiativa de tipul asta, Puma Creative Factory, un program Puma care urmeaza sa fie disponibil si in Romania, de la sfarsitul lunii, prin care iti poti crea propria pereche personalizata de pantofi sport, sau, dupa cum am aflat aseara ca li se spune intern, “pumetzi”:)

Aseara spre ora la care de obicei adorm la un serial, mi-am amagit sinuzita si am mers sa  acompaniez o gasca de bloggeri la petrecerea de lansare a Puma Creative Factory, unde am aflat despre modul in care se va desfasura acesta in Romania. Oricine va intra in magazinul Puma din mall-ul AFI Palace Cotroceni va putea sa acceseze o aplicatie dedicata pe un iPad prin care isi va alege culori si texturi pentru majoritatea elementelor componente ale pumetzilor, de la culorile de baza si benzile aplicate pana la culoarea talpii interioare. Va putea lansa comanda si dupa 6 saptamani de asteptare va avea o pereche de pumeti construiti la fix dupa personalitatea si gusturile lui.

Evenimentul de aseara a avut doua highlight-uri importante, pe care sigur le veti vedea pe bloguri. Au au mai fost si altele in program, insa mie astea mi-au placut cel mai mult: una a fost o expozitie de pumeti deja personalizati, de data asta manual, adica fara iPad si aplicatie, de Andi Moisescu si Guess Who, din care mie mi-au placut cel mai mult o pereche de pumeti realizati de Guess Who si intitulati Eyjafjallajökul, dupa numele vulcanului care m-a facut sa stau in Madrid mai mult decat a trebuit:) Astept sa-mi trimita cineva poza sa exemplific, ca iphone-ul meu ramasese fara stiti voi ce:)

Al doilea highlight a fost invitatia la personalizarea unor tenisi Puma si a unor tricouri Puma, cu spray-uri colorate si mini-stencil-uri, la care am participat cu placere, si in care o incercare mock-up dupa Eyjafjallajökul s-a transformat intr-un Dexter meets Dracula, metal meets blood, oricum ceva ce m-ar distra sa port odata pe bicicleta :) ) Am sa vi le arat in paralel, sa vedem daca stiti care e care:)

Promit sa revin cu poze si cu link-uri catre blogurile care au participat la eveniment si care or sa va povesteasca fiecare in stilul lor cum le-a placut la petrecerea Puma, iar cand se deschide oficial programul Puma Creative Factory am sa revin pe subiect:)

1 Comment »

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by Stefan Murgeanu, C. Dan D.. C. Dan D. said: RT @stmurgeanu: Visul “The way you want it”, varianta Puma – http://t.co/7tSi33t via @clickio [...]

    Pingback by Tweets that mention Visul “The way you want it”, varianta Puma | Ionut Oprea -- Topsy.com — November 18, 2010 @ 10:12 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu