post Internetics 2010

November 17th, 2010

Insemnare despre: internet — clickio @ 10:34 am

Pentru prima data in ultimii 5 ani, nu am reusit sa ajung aseara la Gala Internetics, din cauza unei probleme de sanatate. Si-mi pare cu atat mai rau cu cat e a zecea editie Internetics, ceea ce pe de o parte ne arata atat varsta frageda a industriei noastre de internet, cat si faptul ca mai avem mult de-acum inainte. Felicitari tuturor participantilor si bineinteles castigatorilor. Daca avem nevoie de ceva pentru urmatorii 10 ani de Internetics? Mai multi participanti si mai multa implicare din partea tuturor.

Ca o satisfactie personala, mai mult de jumatate din campaniile premiate au avut si o componenta de bloguri.

Mai jos, câştigătorii celei de-a zecea ediţii Internetics, care au fost anuntaţi în cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marţi, 16 noiembrie, la Opera Română şi transmisă live cu ajutorul Hostway şi Microsoft Silverlight, pe site-urile www.internetics.ro şi www.antena3.ro.

Agenţiile câştigătoare în cadrul ediţiei aniversare Internetics sunt: Apropo Media & Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey, Saatchi & Saatchi România şi Webstyler.

Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare:
Bronz: Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol.
Argint: Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica româneasca care contează”, pentru URBB, şi Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer.
Aur: Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevărat”, pentru URSUS Breweries.

Câştigătorii secţiunilor din categoria Best Use Of, susţinută de Samsung sunt:
Best Use of Viral Video: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizată pentru Rompetrol
Best Use of Advertising Games: Apropo Media & Aegis Media pentru “Şofer de România” pentru ProMotor.ro
Best Use of E-mail Marketing: Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primăvară” pentru Hit Mail Group
Best use of Banners: iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom
Best Use of Social Media: iLeo pentru lucrarea “Redescoperă România” realizată tot pentru Petrom

Campanii interactive
Bronz: Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Şofer de România”, pentru ProMotor.ro.
Argint: Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB
Aur: Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.

Anul acesta, juriul a acordat şi un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agenţiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executată pentru A&D Pharma.

Agenţia anului 2010: Webstyler.

Webvertiserul anului: ING România.

Lista completă de câştigători şi trofeele fiecărei categorii pot fi găsite pe www.internetics.ro
Premiile speciale Internetics 10 ani

Orlando Nicoară, pentru eforturile de promovare a industriei online din România;
Grapefruit, pentru contribuţia la apariţia Internetics;
Călin Fusu, pentru export românesc de proiecte şi nu doar de creiere;
Asociaţia LiterNet, pentru eficienţa în utilizarea Internetului într-un proiect cu resurse infime şi rezultate imense;
IAB România, pentru contribuţia la evoluţia industriei online din România;
Greenpixel şi Vodafone, pentru o relaţie de succes agenţie-client;
Cristian Manafu, pentru contribuţia la educarea industriei online din România;
Marius Ghenea, pentru susţinerea dezvoltării industriei online din România;
Webstyler, agenţia primului deceniu Internetics
IQads, pentru succesul unui proiect care îmbină impecabil atributele Internetics: comunicare, branding şi marketing online.

1 Comment »

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by Stefan Murgeanu and Valentina Neacsu, C. Dan D.. C. Dan D. said: RT @stmurgeanu: Internetics 2010 http://t.co/5e0QoXx via @clickio [...]

    Pingback by Tweets that mention Internetics 2010 | Ionut Oprea -- Topsy.com — November 17, 2010 @ 11:16 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu