post Lectia saptamanii, lunii, anului pentru online-ul romanesc

November 8th, 2010

Insemnare despre: blogvertising,comunicare,internet — clickio @ 11:12 am

Concurentul principal al oricarui publisher online, mic sau mare, a oricarei regii si a oricarei agentii de online nu sunt ceilalti publisheri, celelalte regii, sau celelalte agentii de online, ci celelalte medii, marele offline care are o pondere de 20 de ori mai mare decat noi toti la un loc in bugetele de marketing.

Noi, astia din online, suntem cu totii la un loc o mica firimitura din placinta de media. Iar fiecare din noi e, daca-mi permiteti, o firimitura intr-o firimitura, mai mare sau mai mica, la nivelul asta micro nici nu mai conteaza.

De aia exista asociatii de industrie, de aia sunt utile evenimentele de orice fel, conferinte, seminarii, sau simple suete cu tema data, care discuta, promoveaza, sustin, argumenteaza exclusiv internetul si publicitatea online. Pentru ca marele concurent e dincolo.

Putem sa gandim cat mai mult asa, cat mai multi dintre noi? Kthxbye.

A, si PS: Da, m-am gandit la asta in timp ce citeam pe zoso.ro despre noul atac Capital.ro la adresa wall-street.ro.

8 Comments »

  1. Lectie pe care nu o invatam, de ani de zile.

    Comment by Mircea Scarlatescu — November 8, 2010 @ 11:26 am

  2. E greu, e tare greu. In off-line concureaza concepte, in online concureaza orgolii.

    Comment by Mihai Pintilie — November 8, 2010 @ 11:26 am

  3. Bravo, mah. Unde-ai fost pana acum? :-)

    Comment by Costin — November 8, 2010 @ 11:31 am

  4. [...] This post was mentioned on Twitter by Ionut Oprea, Ionut Oprea, Marius Sescu, Stefan Murgeanu, Tudor Rus and others. Tudor Rus said: decat sa ne dam in cap … RT @clickio Lectia saptamanii, lunii, anului pentru online-ul romanesc http://bit.ly/dlIdkG [...]

    Pingback by Tweets that mention Lectia saptamanii, lunii, anului pentru online-ul romanesc | Ionut Oprea -- Topsy.com — November 8, 2010 @ 11:42 am

  5. a facut niste bannere.

    Comment by zoso — November 8, 2010 @ 12:07 pm

  6. Mai scumpe decat pe TV? :-)

    Comment by Costin — November 8, 2010 @ 12:29 pm

  7. Iar marele offline (cu online cu tot) e doar o parte din marketing, care la randul lui e doar o parte din mesajele pe care le primesc “oamenii”, iar mesajele astea toate sunt doar o parte din gandurile “oamenilor”.
    Asta chiar poate fi o lectie de …zi cu zi :)

    Comment by parvan — November 8, 2010 @ 6:08 pm

  8. [...] da-ne noua, tuturor, macar o clipa de intelepciune, ca sa putem sa ajungem cu bine si la ziua de maine. Tweet [...]

    Pingback by Online Media Prayer:) | Ionut Oprea — November 9, 2010 @ 8:25 am

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu