post Patinoarvertising @AFI Cotroceni

December 21st, 2010

Insemnare despre: comunicare,internet — clickio @ 3:08 pm

De obicei nu scriu despre publicitatea in alte medii, insa asta e chiar un eveniment interesant. Am vazut cu ochii mei si am pozat cu iphone-ul meu patinoarul din AFI Palace (v-am povestit ca am fost la TRON, nu?) in care United Media, Brand Management si BBDO au implementat o campanie neconventionala pentru Romtelecom.

Nu e doar un branding al patinoarului, e un set de ‘instructiuni’ despre cum sa dai o tura de sala, presarate cu mesaje despre serviciul de acces la internet Clicknet al Romtelecom. Cred ca e un model bun de interactiune cu elementele comerciale, care ar putea fi usor tradus si in online:)

Galeria de poze aici si pe pagina de facebook Brand Management.

4 Comments »

  1. Super idee si locatia arata excelent.

    Comment by adrian boioglu — December 21, 2010 @ 5:08 pm

  2. multumim :)
    trebuie sa-ti spun ca prima idee a mea a fost cea de asociere cu filmul TRON printr-o campanie de cinema, online, indoor, OOH, dar din motive obiective nu s-a mai intamplat. am plans 2 zile :)

    Comment by bogdan — December 22, 2010 @ 12:54 pm

  3. Ingenioasa ideea, intr-adevar. Ce urmeaza, turul animat sub gheata? :)

    Comment by Bancuri noi — January 12, 2011 @ 9:20 pm

  4. Da , intradevar este un model bun de interactiune cu comerciantii

    Comment by mary — January 23, 2011 @ 3:52 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu