post “Ai o dilema?” – o invitatie la redefinire

May 3rd, 2011

Insemnare despre: internet — clickio @ 3:05 pm

Dilema veche este o publicatie care a prilejuit fiecaruia experiente interesante, motiv pentru care a rezistat crizei sau crizelor. Fiecare din cei care au citit-o, unii in fiecare saptamana, altii mai rar, altii cand apucau, au avut rubrici preferate, autori pe care i-au urmarit, idei cu care au ramas.

Eu traduc dilemele prin cel mai important ingredient, principala lor cauza: curiozitatea. Mi se pare strict necesar sa fii curios in ziua de azi, daca vrei sa fii mai bun in tot ceea ce faci. Trebuie sa ai curiozitate, trebuie sa ai curiozitati. Iar curiozitatea duce la dileme. Eu unul ma ingrozesc la gandul ca exista oameni care nu-si pun intrebari, oameni care iau totul ca de la sine inteles.

Dilema Veche a speculat fix asta, intr-un prim spot de promovare. De ce ar avea DV nevoie de promovare? se pot intreba unii. Pentru a-si extinde putin grupul-tinta, pentru a ajunge si sub ochi virgini, cred eu.

Iar  asocierea cu Guess-Who mi se pare foarte potrivita pentru ca GW e un lider de opinie informal al noii generatii, un lider cu un discurs ritmat, simpatic, mestecabil, care poate presara un mesaj simplu “Ai o dilema?” si il poate transforma in viral. Sunt sigur de asta. Mie-mi suna foarte bine refrenul/titlul/mesajul principal “Ai o dilema?” Dincolo de faptul ca promoveaza direct brandul, e o invitatie la redefinire. Un fel de “cand ti-ai pus intrebari ultima data”…

Are cineva versurile, sa le citam aici pentru eternitate?:)

Update aproape instantaneu: Avem versurile, de  aici:

Ai o dilemă
Şi nu eşti singurul
Care crede că banul este singurul
Ce satisface toate poftele,
Poate că e da’ ai grijă ce includ poftele.
O etichetă
Vai cât de scumpă e
Nici nu se vede în atât-aglomeraţie
E o problemă
Şi nu de inspiraţie
Doar c-ai lipsit la orele de educaţie.
Uite-o dilemă
Ce nu ţine de aspect
Devii enervant la cât te crezi tu de deştept,
Uşor, uşor cu ochii în televizor
Degeaba ai capul pe umeri dacă el, de fapt, e… gol

2 Comments »

  1. Mulţumesc pentru citare! :)

    Comment by kspr — May 3, 2011 @ 8:54 pm

  2. Problema Dilema Veche este echipa de redactori pare blazata, in frunte cu Andrei Plescu care isi recicleaza articolele pe banda rulanta. Poate campania aceasta noua de imagine va modifica starea lucrurilor, nu ar fi prima oara cand s-ar intampla acest lucru in Romania.

    Comment by George — May 4, 2011 @ 3:24 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu