post “Bannerul a murit” se intoarce in: “Blogurile vor muri”:))

June 2nd, 2011

Insemnare despre: blogging,blogvertising,comunicare,internet,massmedia — clickio @ 12:37 pm

Agentia Hyperactive a lansat astazi un material interesant: HyperActive Digital Factbook Romania (pe care il puteti descarca de pe www.digitalfactbook.ro), in care printre alte fapte si previziuni despre piata din Romania, prooroceste si urmatoarele plagi care ne vor astepta chiar mai devreme decat sfarsitul lumii in 2012:

“Keywords and media trends that will continue in 2011 are: social media advertising, video advertising, e-commerce, social commerce.” OK, buuun, si asta inseamna ca….. wait for it…

“Paid blogging and tweeting will slowly seize to exist. People have learned to smell the paid advertising from miles away and are not willing to listen, unless the writers have a really outstanding genuine experience to share with viewers about a brand.”

si, mai in detaliu, in paragraful urmator…

“Big blogger and Twitter hotshots will slowly lose touch and the numbers of followers will (finally!) be irrelevant because of consumer’s lack of faith towards the message they receive from specific influencers.”

Ma duc sa-mi pregatesc CV-ul, poate ma angajeaza si pe mine cineva dupa ce se inchide ultimul blog:)

Intr-o nota mai serioasa, e de apreciat ca unele agentii incearca sa faca evanghelism, felicitari Hyper pentru un prim pas, insa cred ca ar trebui separate opiniile de fapte, sentimentele personale de business, samd.

Intr-una mai vesela, stau si ma gandesc: OARE au introdus prevestirile astea special ca sa se scrie pe bloguri despre raportul asta?:))))

Si tot in nota asta vesela, tocmai mi-am dat seama ca ar fi fost suficient sa le sugerez colegilor de la HyperActive o mica reformulare:

de la “unless the writers have a really outstanding genuine experience to share with viewers about a brand.”

la

“unless the writers have a really STANDOUT genuine experience to share with viewers about a brand.” Nu?:)

17 Comments »

  1. ultimu care-si inchide blogu sa-mi dea si mie un like, please :D :) )))))))))

    Comment by Stefan Murgeanu — June 2, 2011 @ 12:45 pm

  2. e k si daca mor blogurile, ca prima data vor muri dincolo si pana sa ajunga trendul si in Romania vor mai dura cativa ani. In RO abia acum incep companiile sa investeasca mai serios in campanii pe net

    Comment by Andrei M. — June 2, 2011 @ 12:48 pm

  3. Stai linistit, nu moare nimeni :) E doar o exagerare presarata cu putina ironie inutila.

    Comment by clickio — June 2, 2011 @ 12:53 pm

  4. Twitteru mi se pare o porcherie iar aia care fac bani cu followerri e execrabil sper sa dispara …

    In rest se vor transforma lucrurile viitoru e al bloggurilor de nisa …

    Comment by curs valutar — June 2, 2011 @ 1:40 pm

  5. Si Twitter va fi cumparat de Microsoft si integrat in Office :-) )

    Comment by Dan — June 2, 2011 @ 2:21 pm

  6. Pai zic sa ne facem agentie impreuna. D’asta de outdoor, zic. Sau de print. Te bagi?

    Comment by Andrei Rosca — June 2, 2011 @ 2:43 pm

  7. @Andrei: Eu raman pe internet. Totu-i pe internet, numa’ pe internet :)

    Comment by clickio — June 2, 2011 @ 6:36 pm

  8. Tocmai mi-am dat seama ca ar fi fost suficient sa le sugerez colegilor de la HyperActive o mica reformulare:

    de la “unless the writers have a really outstanding genuine experience to share with viewers about a brand.”

    la

    “unless the writers have a really STANDOUT genuine experience to share with viewers about a brand.””

    Comment by clickio — June 2, 2011 @ 6:37 pm

  9. [...] Ionut are dreptate. Analiza despre social media din Digital FactBook “derapeaza” cu aceeasi gratie cu care m-am invartit eu cu Tico-ul meu intr-o iarna, acum vreo zece ani, pe o linie de tramvai din Bucuresti. Nu am mai putut controla masina, asa ca am asteptat sa se opreasca singura. Din fericire, nu am lovit pe nimeni. [...]

    Pingback by Sa facem diferenta intre parerile personale si tendintele reale | M A N A F U * — June 2, 2011 @ 10:24 pm

  10. După 4 ani de blogging pot spune cu mâna pe inimă că abia începe să devină main-stream – adică să știe tot românul ce înseamnă blogger și cu ce se mănâncă. De aici până la ’moartea blogging-ului’ mai este… De fapt, abia am intrat la grădiniță

    Comment by Florin Grozea — June 2, 2011 @ 10:37 pm

  11. Salut,

    Poate Hyperactive exagereaza un pic, dar exista un pic de adevar. O parte din consumatori vor deveni sceptici, mai ales daca un intreg blog este dedicat numai proiectelor speciale. Orice articol ai citi, miroase a reclama, a campanie si atunci se va intreba cititorul, bine-bine, de ce imi pierd timpul citind asta, cand stiu ca este o poveste plina de hiperbole, plina de mentiuni de branduri, si de fapt este o reclama ? Daca bloggingul platit devine un scop in sine si daca blogging-ul nu ramane asezat pe un veritabil core, bloggerii vor pierde. Poate nu azi. Ca sa mai dau un exemplu de asociere, luati un saptamanal, sa zicem “Capital” si toate articolele de acolo ar fi reclame. Asta are sens, nu va duce la black-out ? La o orbire a cititorului care va intoarce foaia ? Hyperactive a dat un verdict fara orizont de timp, pentru ca nu avea. Daca ar fi spus ca este vorba de o peioada de 10-15, poate ar fi fost crezuti ? Oricum, in paleta de instrumente de comunicare offline, online, nu este cazul sa fie hiperbolizate unele mai mult decat altele. Trebuie corelate cu audientele, cu evolutia tehnologiei, cu accesul la tehnologie, cu recompensele pe care le ofera. Sigur, sa nu intram in panica, ca nu dispar blogurile in timpul vietii noastre, dar vor fi inlocuite de ceva…..toata lumea a sarit infricosata si zguduita…..nu dati cu bitzii in Hyperactive, este nevoie si de un punct de vedere critic, nu putem vede toti soarele acolo unde credem ca este….

    Comment by Tiberiu Cazacioc — June 3, 2011 @ 5:44 pm

  12. @Tiberiu, corect, exista un pic de adevar. Tot timpul supraincarcarea va alunga o parte din public, insa nu toate blogurile sunt supraincarcate, majoritatea celor care au campanii reusesc sa imbina intr-o proportie confortabila continutul cu publicitatea.

    Asa ca nu vorbim de o situatie generalizata in care pe toate blogurile toate articolele sunt reclame.

    Nu am dat cu bitii in Hyperactive, dimpotriva, cred ca am avut un discurs temperat fata de sentimentele pe care autorii si le-au permis intr-un document care ar trebui sa aiba o forma neutra.

    Pe scurt, nu m-a deranjat ideea de la care a pornit afirmatia, care e o idee cu care suntem cu totii de acord, ca exagerarea si superficialitatea pot dauna pietei, ci modul in care a fost prezentata.

    Comment by clickio — June 3, 2011 @ 5:57 pm

  13. [...] a lansat Digital Factbook, o analiză a pieţei digitale din România. Raportul a stârnit deja controverse între oamenii de [...]

    Pingback by Sunday’s Media Recap « Un blog intr-un pahar cu apa — June 6, 2011 @ 12:05 am

  14. Pana la urma e vorba despre masurarea eficientei, nu? Ai o campanie (pe bloguri sau aiurea), ai niste obiective, ai o solutie strategica si o executie si apoi ai (sau n-ai) niste rezultate pe care le masori si tragi concluzii ;)

    Comment by Cosmin — June 8, 2011 @ 9:29 am

  15. Intotdeauna m-a uimit atractia omului catre proorocie. Una doua cineva prevesteste ceva ca sa arate lumii ce minte ascutita si analitica are si ca el joaca mereu cu cateva mutari inainte. Inutil sa spun ca in majoritatea cazurilor acestea nu se adeveresc.

    Comment by Filozofu' — June 21, 2011 @ 2:58 pm

  16. [...] scris despre DFB 2011(găsiți aici, aici, aici și aici trei păreri și mănunchiuri de feedback de la oameni din piață). Mi s-au părut [...]

    Pingback by Digital Factbook 2012 și ce mi-ar place să văd în 2013 | Titus Capilnean — July 10, 2012 @ 3:16 pm

  17. [...] scris despre DFB 2011(găsiți aici, aici, aici și aici trei păreri și mănunchiuri de feedback de la oameni din piață). Mi s-au părut [...]

    Pingback by Digital Factbook 2012 și ce mi-ar plăcea să văd în 2013 | Titus Capilnean — July 10, 2012 @ 3:52 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu