post Bikevertising v2 si cum se infiltreaza bicicleta in cultura bucuresteana

August 1st, 2011

Insemnare despre: internet — clickio @ 8:30 am

Prima tentativa de bikevertising a fost, din cate-mi dau seama, corectati-ma daca gresesc, o campanie de gherila:Bikevertising

Azi v-o prezint pe a doua. Nu e chiar publicitate pe bicicleta, e mai degraba publicitate “trasa de biciclete”, insa are bicicleta in nume:)

Bikevertising

In cativa ani, biciclismul a devenit o moda in Bucuresti. Avem cu totii biciclete, avem comunitati de biciclisti, pe strazi si trotuare avem un fel de piste, avem insa si spatiu pe langa trotuar, pe asfalt.

Avem campanii care ofera biciclete ca premii (cea mai cunoscuta si mai recenta este actiunea Bicicleta Rosie a companiei Coca-cola care a avut o componenta pe bloguri pentru al doilea an consecutiv), avem curieri rapizi pe biciclete(www.tribul.eu), campania de gherila de aici (Bikevertising) si acum si publicitate “trasa de biciclete”(www.publicicleta.ro). Mai avem si altele?

1 Comment »

  1. [...] Azi v-o prezint pe a doua.  [continuare] [...]

    Pingback by Ionut Oprea despre PUBLICICLETA | — September 28, 2011 @ 9:48 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu