post Revenirea blogurilor corporate sau… stiati ca Adidas are blog?

November 21st, 2011

Insemnare despre: internet — clickio @ 10:45 am

Din 1 august anul de grație 2011( Welcome to the adidas Group blog) și până când internetul va fi o cu totul altă mâncare de pește, Grupul adidas are blog, internațional, în engleză: blog.adidas-group.com

Vinerea trecută au publicat chiar un articol în care încearcă să își explice și să explice și cititorilor lor cum văd ei blogging-ul corporate, pe baza a 7 citate ale unor sportivi de succes:We want to use this opportunity to explain the adidas Group’s approach towards corporate blogging. Therefore, we have dug deep into our archives and found seven quotes of successful athletes which we think are important to get a corporate blog running.

Vă recomand să-l citiți, mai devreme sau mai târziu, probabil mai târziu, vom asista la o revenire a blogurilor corporate. După cum spunea @mrtomollerton la Social Media Breakfast, suntem în momentul ăsta în mediul digital și în social media ca în televiziunea alb-negru. Televiziunea color va veni atunci când în toate companiile va lucra generația care s-a născut cu tabletele, internetul și social media în față și care nu va mai trebui convinsă de avantajele acestor canale, ba dimpotrivă, le va stoarce  pentru a obține performanțe.

La numărul șase îl găsim chiar pe al nostru Ilie Năstase cu un citat:

Ilie Nastase on the adidas corporate blog

7 Comments »

  1. interesant cum NIMENI NICIODATA nu se refera la Adidas ca la Adidas Group, dar ei insista sa se promoveze astfel…

    Adidas e Adidas, pentru toata lumea, iar cand cei de la Adidas vor intelege asta, atunci vor fi cu 1 mm mai aproape de branding 2.0

    Comment by Stefan Murgeanu — November 21, 2011 @ 11:11 am

  2. “the brands of the adidas Group: adidas, Reebok and TaylorMade.” Cum au ajuns sa fie toate sub acelasi management de grup, iar adidas e cel mai mare dintre ele, ar fi oarecum ciudat sa-si zica adidas, Reebook si TaylorMade de fiecare data, nu?:)

    Comment by clickio — November 21, 2011 @ 11:18 am

  3. un simplu Adidas ar ajunge

    pt ca reebok e nesemnificativ, iar de celalalt brand n-a auzit nimeni

    de cate ori in viata te-ai referit tu la Adidas va la Adidas Group?

    sau cati oameni ai auzit vorbind astfel?

    este fals, artificial, fake, nenatural, nefiresc, fortat etc si demonstreaza ca intr-adevar corporatistii nu inteleg cu ce se mananca 2.o

    dar asta e parerea mea de blogger, cum nu voi avea niciodata un job intr-o corporatie, nu am de unde sa stiu aceste lucruri :P :)

    Comment by Stefan Murgeanu — November 21, 2011 @ 11:22 am

  4. [...] – Adidas si-a tras blog oficial. Acum Cetepeii, Plesii, Becalii si alti “iubitori” de bloguri sau globuri pot sa se mai gandeasca o data la semnificatia sintagmelor “blogurile vor muri”, “bloggerii nu e oameni” etc. Via Ionut Oprea. [...]

    Pingback by Marketeer.ro – digital marketing pioneer » Lucruri care imi plac saptamana aceasta — November 21, 2011 @ 2:15 pm

  5. http://www.igobu.com este primul website de socializare din Romania . Haideti sa discutam impreuna toate subiectele !

    Comment by Social — November 21, 2011 @ 9:27 pm

  6. E bine ca au blog:)

    Comment by george — November 22, 2011 @ 4:17 pm

  7. In zilele noastre blogul a devenit o necesitate si una dintre uneltele cele mai utile pentru afaceri sau discutii despre acestea. Sunt de parere ca cei de la adidas au avut de castigat in urma acelui blog.

    Comment by rollux — April 8, 2013 @ 12:36 pm

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu