post Din nou despre Puma! De data asta creativitate + sustenabilitate = PUMA

November 5th, 2012

Insemnare despre: advertising,comunicare,internet — clickio @ 4:11 pm

Stiti ca imi plac brandurile care au curaj sa se lase pe mana utilizatorilor, cumparatorilor, fanilor si entuziastilor. Puma e un astfel de brand, care si-a facut chiar un obicei din asta. Puma Creative Factory, Puma Afterhours Athlete, au fost ocazii cu care si-a invitat cei mai mari fani sa isi manifeste creativitatea si sa creeze din diverse produse Puma ceva cu totul nou.

Love Thy Planet

Zilele trecute cativa norocosi au avut ocazia sa foloseasca in premiera in Romania tehnologia Lumitype, prin care si-au putut developa direct pe tricouri cea mai reusita “instagrama” a lor sau cate o mostra din opera ¬†unor fotografi romani de renume (eu cred ca as fi mers pe mana lui Alex Galmeanu fara nicio problema). Cu ocazia asta, s-a lansat si in Romania competitia Puma “Love Thy Planet“/”What do YOU love about your planet?” prin care Puma vrea sa ne atraga atentia asupra sustenabilitatii.

“Love Thy Planet” n-a fost doar un concurs cu premii pentru cei cu abilitati creative in zona grafica, de data asta Puma vrand sa-si aduca propria contributie la transformarea obiceiurilor umanitatii in unele sustenabile. Pe de o parte, tema concursului este o reamintire a tuturor lucrurilor frumoase pe care vrem sa le salvam pe planeta asta, pe de alta parte, PUMA a facut un parteneriat cu Wildlife Works pentru editia din acest an PUMA Creative Factory, pentru a produce tricouri.

Wildlife Works este liderul mondial REDD+ (Reducing Emissions from Deforestation and Degradation) o companie specializata in dezvoltarea si implementarea proiectelor de acest gen: reducerea emisiilor de carbon rezultate din defrisarea padurilor si alterarea mediului inconjurator. Tricourile Creative Factory sunt produse de angajatii Wildlife Works , angajati care provin din comunitatea locala a coridorului REDD +, din Kasigau , Kenya. Toate textilele sunt produse din bumbac organic si bumbac fair-trade.Fabrica sponsorizata de PUMA este o sursa de joburi sustenabile si reprezinta o mare mandrie pentru comunitatea locala. Pregatirea angajatilor si veniturile constante generate de fabrica , ajuta familii intregi din aceasta comunitate sa depaseasca pragul saraciei.

Sunt curios cine va castiga acest concurs, ¬†care, in cazul in care ati deschis blogurile abia saptamana asta, a avut urmatorul mecanism: Oricine putea propune un desen, o fotografie, un mashup sau orice alta forma de design printabila pe un tricou in concursul Puma “Love Thy Planet”, prin care sa raspunda la intrebara “What do YOU love about your planet?”, iar cea mai creativa dintre ele urmeaza sa castige doua premii mari, atat unul in bani de 2000 euro, cat si unul in glorie, ocazia de a-si vedea designul in magazinele Puma din Romania.

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu