post Un panel de experti ai industriei pe zone specifice, in cadrul asociatiei IAB Romania

February 4th, 2014

Insemnare despre: IAB,internet,publicitate online — clickio @ 10:31 am

În 2014 ar trebui să facem mai mult la nivel de industrie. Și zic asta din perspectiva cuiva care chiar are de gând să se implice în continuare, chiar mai mult decât până acum. Cine vrea ca industria să crească mai mult, cine vrea să avem o industrie mai profesionistă, trebuie întâi să pună umărul și apoi să critice de pe margine dacă nu vrea să pară un simplu hater.

Primul pas e mai jos, în cel mai recent comunicat de presă al asociației industriei:

IAB Romania anunta primii experti din panelul oficial al industriei online

4 februarie 2014, Bucuresti: IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania, afiliata la IAB Europe si IAB US, anunta astazi primii membri ai panelului  “Experti IAB”, creat pentru a stimula dezvoltarea profesionista a fiecarui segment de industrie.  Panelul contine pentru inceput un set de specialisti pentru cele mai fierbinti categorii ale momentului: Social Media, Mobile, Cercetari si Studii Online, Measurement & Metrics, Digital Video si Future Trends, insa va fi completat in scurt timp si cu specialistii din celelalte segmente ale marketingului digital, toti membrii IAB care vor sa participe fiind invitati sa se inscrie.

Panelul Experti IAB Romania este compus din persoane cu experienta, rezultate si know-how pe segmente/categorii ale mediului digital, care doresc sa impartaseasca din experienta lor, sa contribuie direct la cresterea industriei si a viitoriilor specialisti in marketing digital, sa reprezinte industria si asociatia acesteia, IAB Romania, in grupuri de lucru si proiecte locale si internationale.

Expertii IAB Romania sunt validati de Consiliul Director al asociatiei IAB Romania iar ocazia de a participa activa in acest panel este o recunoastere a experientei si know-how-ului acumulat in domeniul sau de specialitate de fiecare din ei.

In continuare, va prezentam primii Experti IAB Romania:


Mobile Marketing:
Alex Putineanu (Managing Director, Mobileworks) - http://ro.linkedin.com/in/aputineanu ;
Andrei Brad (Marketing Director, Simplus)  - http://ro.linkedin.com/in/andreibrad
Dimitris Sideridis (Country Manager MSPS Romania & Head of Creative Technology @ Momobi) - http://ro.linkedin.com/in/dimitrissideridis

Social Media:
Ionut Oprea (General Manager Standout si Managing Partner Facebrands)  -http://www.linkedin.com/in/ionutoprea
Constantin Magdalina (Knowledge Management Officer,Ernst&Young) –http://ro.linkedin.com/pub/constantin-magdalina/27/a69/8a0

Cercetari si Studii online 
Arina Ureche (Director General, BRAT) – http://ro.linkedin.com/pub/arina-ureche/3/573/786
Gabriel Pătru (Integrated Communication Manager, Media Direction) -http://ro.linkedin.com/in/gabrielpatru

Cateva categorii au, pentru inceput, cate un singur reprezentant:

Measurement & Metrics
Adrian Motîrlichie (Director Proiect Internet BRAT) – http://ro.linkedin.com/pub/adrian-motirlichie/5/b06/5a9

Digital Video
Cosmin Preda (Key Account Manager, Internet ProTV) –http://ro.linkedin.com/in/cosminpreda

Future Trends
Alex Cernatescu (CEO, Head of Strategy and Innovation, Infinit Solutions) –http://ro.linkedin.com/in/alexcernatescu

Primele activitati in care vor fi implicati Expertii IAB vor fi vizibile in urmatoarele saptamani. 

In schimbul activitatii lor in interesul industriei, Expertii IAB vor primi recunoasterea asociatiei IAB Romania: fi recomandati in reteaua internationala IAB, vor semna materialele informative IAB la care au contribuit si vor reprezenta industria si IAB Romania la evenimente si seminarii. De asemenea, vor avea o sectiune dedicata pe site-ul IAB Romania unde vor fi notate si activitatile de industrie in care s-au implicat. De asemenea, Expertii IAB pot conduce cate un Grup de Lucru atunci cand este cazul (http://iab-romania.ro/iab-romania/grupuri-de-lucru/

Proiectul de constituire a panelului de Experti IAB este continuu. Specialistii care au realizat deja necesitatea unor activitati de industrie si au devenit membri deplini sau colaboratori ai IAB Romania pot trimite propriile nominalizari pentru participarea in panelul Experti IAB (http://iab-romania.ro/iab-romania/experti-iab-romania-2/experti-iab-romania/ ). Componenta panelului Experti IAB Romania este validata de Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania, ales prin vot de catre Adunarea Generala a acesteia.

Urmatoarele domenii pentru care cautam Experti IAB sunt: Performance Marketing & Lead Generation, Display Advertising & Online Branding, B2B Digital Marketing,Legislatie si politici publiceAd Serving/Aspecte tehniceFuture Trends,Measurement & Metrics, Video Digital.

Cine poate fi EXPERT IAB?
Orice specialist din randul membrilor IAB sau a membrilor colaboratori IAB (cu cotizatia platita la zi) care  a acumulat suficienta experienta dovedita si recunoscuta (min 4 ani si peste – depinzand de subiect) si cunostinte pe una din temele de mai sus si care, prin manifestarea dorintei de a fi inclusa in panel, isi ia angajamentul de a contribui activ si responsabil la actiunile si activitatile IAB atunci cand este necesar. Candidatul la titulatura de Expert IAB intelege necesitatea alocarii de timp atunci cand este cazul pentru prezentari publice, sustinerea de seminarii sau cursuri – sau contributia la ele – in cadrul proiectelor educationale IAB sau pentru a raspunde unor intrebari menite sa alcatuiasca un material de presa etc.
Pentru mai multe detalii sau pentru eventuale intrebari si clarificari va rugam sa ne contactati la contact@iab-romania.ro.

Despre IAB Romania
Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) a fost creata în anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, agentii interactive, furnizori de servicii în domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si companii internationale cu activitate sustinuta in Romania.
Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.
Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.  De asemenea, IAB Romania este afiliata la IAB US.

No Comments »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment




mulu